ویرگول
ورودثبت نام
عرفان بهرامعلی
عرفان بهرامعلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه هکتبرفست من ( پارت اول )

هَکتبرفست
هَکتبرفست

در حال انجام کاری بودم که یکی از دوستانم شروع شدن هَکتبرفست رو به من یاد آوری کرد.

من بعد از متوجه شدن این موضوع خوشحال شدم و به صفحه رسمی هَکتبرفست رفتم.

توضیحات را خواندم و ثبت نام کردم.

سایت رسمی هَکتبرفست
سایت رسمی هَکتبرفست

با توجه به قوانین باید در طول یک ماه حداقل ۴ ( Pull Request ) PR در هر پروژه ای که تگ هَکتبرفست داشت در گیت‌هاب یا گیت‌لب ثبت می‌کردم.

همچنین PR ثبت شده حتما باید تایید شود تا در هَکتبرفست به حساب بیاید.

بعد از تایید شدن PR باید حداقل ۱۴ روز از تایید شدن آن بگذرد تا مطمئن شوند که صحیح است و دیگر تغییر نمیکند.

صفحه قوانین هَکتبرفست
صفحه قوانین هَکتبرفست

در طول یک ماه در چندین پروژه مشارکت کردم و توانستم با موفقیت ۵ PR صحیح و مورد تایید هَکتبرفست ثبت کنم.

از ۵ PR اکنون ۳ مورد آنها تکمیل شده اند و حداقل ۱۴ روز از آنها میگذرد و من بی صبرانه منتظر تایید شدن مورد آخر هستم.

صفحه پروفایل هَکتبرفست
صفحه پروفایل هَکتبرفست

در طول این یک ماه با پروژه ها و سرویس های زیادی آشنا شدم و هَکتبرفست باعث شد من مشارکت بیشتری در پروژه های مختلف داشته باشم.

شرکت در هَکتبرفست رو به تمام افرادی که علاقمند کار تیمی هستند پیشنهاد میکنم.

هَکتبرفست هر ساله در ماه اکتبر آغاز می‌شود و با توجه به قوانین اون سال به افرادی که در پروژه های آزاد مشارکت داشته باشند جوایزی میدهد.

هکتبرفستhacktoberfestاوپن سورسبرنامه نویسیگیت
توسعه دهنده وب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید