ویرگول
ورودثبت نام
Erfan Times
Erfan Times
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

روش فارسی نوشتن در ادوب کانکت PC

سلام دوستان شاید دیده باشید که توی قسمت چت ادوب کانکت از زبان فارسی پشتیبانی نمی شه من امروز اومدم تا بهتون آموزش بدم که چه جوری این رو درست کنید دو راه وجود داره که این مشکل حل بشه ولی من قبل از اینکه بریم سراغ آموزش یادتون باشه که منو توی آپارات و ویرگول دنبال کنید

  • راه اول_این که برنامه نصب کنید این برنامه جوریه که هر وقت کیبورد فارسی بشه کنارش یک ایکون کیبورد زاهر می شه

اگر روی اون ایکون بزنید دو گزینه زاهر می شه اولین همون حالت عادی است و دومین گزینه حالتی هست که مشکل ما در ادوب کانکت برطرف می شه

  • لینک برنامه در پایین این مطلب داده شده
  • راه دوم اینکه هر وقت می خواید حرف (ی) فارسی رو بنویسید باید shift + x رو بگیرید که در این حالت به جای حرف (ی) حرف (ي) رو می نویسه شاید با خودتون بگید خب اینها چه فرقی باهم دارند فرق (ی) و (ي) اینکه در (ي) دو نقطه زیر (ي) هست ولی در (ی) هیچ نقطه ای در زیرش نیست



| باکس دانلود|
|دانلود برنامه |
  • نویسنده محمد عرفان کولیوند


ادوب کانکتفارسی
سلام من عرفان هستم ، من علاقه ی شدیدی به کامپیوتر و ویدیو گیم دارم. یادتون باشه حتما حتما کانال آپارات من رو دنبال کنید. | شبکه های اجتماعی من : https://zil.ink/erfan.times.links
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید