ویرگول
ورودثبت نام
Erfan Times
Erfan Times
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تاریخچه ی بازی محبوب و پر طرفدار ماینکرافت

ماینکرافت ، از سال 2009 شروع شد شاید باورتون نشه اما ماینکرافت رو یک نفر درست کرد یعنی بر خلاف بازی های دیگر ، که صد ها نفر درستش کردن . اسم سازنده ی این بازی محبوب ناچ بود . در زمانی که تازه ماینکرافت درست شده بود اسم این بازی cave Game بود به معنی بازی غار ! در اون زمان فقط در بازی چمن و کابل استون بود و شما باید مواظب می بودید که از گوشه ی مپ پایین سقوط نکنید چون اگر سقوط می کردید تا ابد نا کجا اباد بودید و نمی توانستید کاری انجام بدید . بعد چند سال بازی ماینکرافت به اسم امروزی خودش در اومد و اسم اولین نسخه ی ماینکرافت کلاسیک بود . در سال 2010 ماینکرافت نسخه ی الفا هم اومد و در نسخه ی الفا 1.0.16.0.2 شایعه ی هیروبراین اومد .

تصویری از اولین باری که هیروبراین دیده شد
تصویری از اولین باری که هیروبراین دیده شد

در سال 2011 ماینکرافت به یک میلیون فروش رسید و به همون مناسبت تخت به بازی اضافه شد. Notch به همراه یکی از هم کار هایش استودیو موجانگ را تاسیس کرد . سال 2011 نیز ماینکرافت نسخه های اندروید و ios هم تولید شد . شرکت مایکروسافت موجانگ را به قیمت 2.5 میلیارد دلار خرید و ماینکرافت اپدیت های بسیار بزرگی به خودش گرفت در سال 2014 ماینکرافت برای پلی استیشن 4،ویتا و ایکس باکس وان هم عرضه شد . بازی سال های بعد برای دو کنسول نینتندو سوییچ و 3DS هم عرضه شد.

گسترش ابزارهای ارتباطی بین‌ پلتفرم‌ها به واسطه‌ی بیشتر شد و بی‌راه نیست اگر بگوییم که ماینکرفت اولین بازی‌ای بود که به طور جدی، به مفهوم کراس‌پلی رنگ واقعیت بخشید. این مسئله نه تنها به موفقیت هر چه بیشتر ماینکرفت کمک کرد، بلکه موفقیت بازی در زمینه‌هایی مثل کراس‌پلی و بازی جمعی، حتی جرقه‌ای برای ژانر بتل رویال بود که با بازی‌های پابجی و فورتنایت رقم خورد.

هیروبراینماینکرافتتاریخچه ماینکرافتminecraftMinecraft History
سلام من عرفان هستم ، من علاقه ی شدیدی به کامپیوتر و ویدیو گیم دارم. یادتون باشه حتما حتما کانال آپارات من رو دنبال کنید. | شبکه های اجتماعی من : https://zil.ink/erfan.times.links
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید