ویرگول
ورودثبت نام
eshghghadimihame
eshghghadimihame
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

مستر آجو جواب می دهد

سلام دوستان امیدوارم حال دلتون خوبو شاد باشه


اگر دوست داشتین مطل قبلی بنده درباره مستر آجو جواب می دهد رو مطالعه کنین چون این داستان تقریبا ادامه همون هست


مستر آجو خشمگین میشود

مستر آجو : نمک نشناس ها من رو گیر انداختن و کلی سوال ازم پرسیدن ، دیگه هیچ جا امنیت نداشتم هر دفعه یک جا یکی خفتم میکردن و شکنجم میدادن اولش اون پشم شیشه های کزایی و کلی بلا های دیگه سرم اوردن بد ترینش پخش کردن عکسای خصوصیم بود تا چند وقت نمیتونستم برم سوپری محل خرید کنم


حالا نشونتون میدم ، دستشو بالا برد و پشت موهای بلندشو یکم جا به جا کرد یکم فکر کرد یک لامپ بالا سرش روشن شد و گفت اها فمیدم ( یک خنده شیطانی با نیش های باز )


مستر آجو : مستر خرابکار ! مستر خرابکار! کجایی پسر

مستر خرابکار : بله رئیس کارم داشتین ؟ چند روز نیومدین شرکت چیزی شده بود !

مستر آجو : آره پسر بدو بیا تو اتاقم که کلی کار برات دارم :)))

بشین اونجا تا برات سفره دلمو باز کنم

دو هفته پیش بود رفته بودم یکم با ماشین جدیدم دور بزنم که یهو چندتا گردن کلفت اومدن کیسه کشیدن رو کلم وقتی بیدار شدم دیدم چند نفر دورم کردن یکیشون که یکم اشنا بود بهشون گفت منو بزارن رو تردمیل و بهم پشم شیشه ببندن آخخخ


مستر خرابکار : چیشد رئیس حالت خوبه ؟؟

مستر آجو : اره وقتی یادم میاد هنوزم میسوزه


مستر خرابکار : گفتین کار برام دارین خیلی وقته کار بزرگی انجام ندادم اتفاقا حوصلم داشت سر میرفت

مستر آجو :آره همینجور میگفتم هرجا میرم یکی میاد دهنمو سرویس میکنه یکیشون میخواست تو سطل دوغ خفم کنه هرچی گفتم اینا دوغه حیفه میگفت مجانیه از اب دریا گرفتم :))) آخه مگه دوغم از اب دریا میشه درست کرد


مستر آجو : امروز داشتم فکر میکردم یک چیز خیلی خوب به ذهنم رسید باید ازشون انتقام بگیرم تا بفهمن رئیس کیه

مستر خرابکار : تحت فرمانم رئیس بزرگ (میتی کومان )

مستر آجو : من مطمئنم چند نفر الان دارن به حرفای منو تو گوش میدن بیا جلو تا دم گوشت بهت بگم

مستر آجو : پیس پیس پیس :))) پیس


مستر خرابکار : (قهقه میزنه ) عجب فکری رئیس الکی نیست که تو رئیس مایی

مستر خرابکار : بهت قول میدم نقشت بگیره و دیگه جایی جرئت نکنن نزدیکتم بشن


15 اردیبهشت


عشق قدیمی همه : اخی بازم صبح شد (البه ظهره ولی برا من صبحه ) مثل عادت همیشه صبح بلند میشم یک سر به ویرگولم بزنم ببینم چخبره اب نبرده باشتش یک وقت :)

خووب بریم امار امروزو ببینیم چخبره


ها چی چیشده عه بقیم اره عه! همشون آره امار بازدید قبلا هم آره اوه چرا اینجوریه


وایستا ببینم شاید سایت بد بارگزاری شده دوباره بارگزاری بازم همونه کههه


دوباره بار گزاری سه باره ده باره


چیشده چرا اینجوریه



آمار نوشته های من که بشترینشون 90 بوده الان شده 40 تا در روز
آمار نوشته های من که بشترینشون 90 بوده الان شده 40 تا در روز
نوشته های اخیر من که بازدیدشون نصف شده
نوشته های اخیر من که بازدیدشون نصف شده
بیشترین ویو نوشته های من کوکتل و پنگوئن ها که اونا هم نصف شدن
بیشترین ویو نوشته های من کوکتل و پنگوئن ها که اونا هم نصف شدن



همینجور که مشاهده میکنین کلیه امار بنده نصف شده دلم خیلی خوش بود حد اقل به این امار ولی الان دیگه اونم شده آینه دق روزی سه بار چک میکردم که چقدر بالا رفته الان فکر کنم ازش بترسم و نزدیکشم نشم

بهترین پستم 1300 ویو خورده بوود که الان 500 تا شده



خدا کنه یک باگ باشه و زود تر درستش کنن


اگر انتقام مسترآبجو باشه بخاطر اینکه اعتراض کردیم بهش .......


هعی زندگی



امید وارم این مشکل فقط برای من باشه و برای شما پیش نیومده باشه


و همیشه حال دلتون خوبو شاد باشه


مستر آجو جواب می دهدمسابقه دست اندازحال خوبتو با من تقسیم کنویرگولزندگی
مهدی 19 تهران گرافیست ،اهل مطالعه هرکتابی غیر کتاب درسی? ، مهربون و پر تلاش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید