ویرگول
ورودثبت نام
eshghghadimihame
eshghghadimihame
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چرا برنامه نداریم؟


سلام امیدوارم حال دلتون خوبو شاد باشه


بزارین برناممو چک کنم ببینم اصلا وقت دارم بخوام مطلب بنویسم ??

مخاطب : هه هه مثلا میخوای کلاس بزاری که سرت خیلی شلوغه و وقت نداری

? : نه نه فقط میخواستم برنامه روزانمو چک کنم ببینم چقدر وقت دارم


چرا یک چیزی که مرسوم نیست ولی بایدی هست ، نباید وجود داشته باشه ؟

بزارین یکم شفاف سازیش کنم

وقتی که یک چیزی تو کل جامعه انجام نمیشه

هیچ کسی انگار اون کار رو انجام نمیده و وقتی انجامش میده یک آدم عجیب و غریب شناخته میشه

ولی اون کار کار خیلی مفیدیه که همه باید انجامش بدیم ولی چون خودمون از سر تنبلی یا بی تجربگی از این بابت اون کار رو شروع نمیکنیم فکر میکنیم اون کار رو هیچکسی انجام نمیده و ما داریم درست طبق چیزای مرسوم جامعه عمل میکنیم و هرچی مرسومه درست و منطقی هست


یکی از همین کارها هم برنامه ریزی برای زندگی هست

افراد خیلی کمی این کار رو میکنن و همشونم اگر برنامه درستی داشته باشن واقعا به نتیجه دلخواه میرسن ولی خوب وقتی به کسی بگن من برنامه روزانمو باید چک کنم بخاطر عوض نشدن زمان برنامم همه به چشم یک ادمی نگاهش میکنن که با بقیه متفاوت و داره یک کار کلاس بالا انجام میده

درصورتی که ما فکر میکنیم افرادی که کلاس بالایی دارن همیشه کار های درستی انجام میدن

پس چرا ما نیاییم کلاس بالا رفتار کنیم و کارهای درستی انجام بدیم؟ فقط خوندن زندگی نامه افراد موفق کمکی به حال ما نمیکنه ترک تحصیل کردنشون از بار بری شروع کردنشون هیچ نفعی برای ما نداره

بلکه الگو برداری از کار های درستشون به نفع ماست


بیاییم الان برای روز فردای خودمون یک برنامه کوچیک بنویسیم از کارهایی دوست داریم تا کار هایی که مجبوریم انجامشون بدیم کتاب هایی که نخوندیمو بزاریم تو یک ساعت مشخص برای خوندن ،

ساعتیم مشخص کنیم که با اعضای خانواده وقت بگذرونیم


ممنون که مطالعه کردین

خوشحال میشم اگر شماهم تجربه ای دارین در اختیار ما بزارین


برنامه ریزیبرنامه روزانهحال خوبتو با من تقسیم کن
مهدی 19 تهران گرافیست ،اهل مطالعه هرکتابی غیر کتاب درسی? ، مهربون و پر تلاش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید