ویرگول
ورودثبت نام
پیدا شد !
پیدا شد !
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

اصغران بخوانند - ناصغران نخوانند (۱)

  • این پست نسخه صوتی داره و من این متنو با یه سری اضافی جات خوندم ، نسخه صوتی از من کامل تره ، یکمی طولانیه ولی تمام تلاشمو کردم که فان باشه و باعث بشه بخندید ، اگر وقت کردید گوشش کنید ، ممنوننننننن

سلام
چطورید ؟

خلس مهلبون
خلس مهلبون

خب گذشت دیگه ، یه سال ، یه قرن ، ۱۴ قرن ، هر کوفتی بود گذشت و امروز روز شادیه

برام ذره ای اهمیت نداره ساعت ۷ نوروزه و عمرا بهتون تبریک بگم چون عمو نوروز می‌بینه آدم باید بیشتر ناراحت بشه چون باید یه پولی بزاره کف دستش :| خب بابا میگن همه چی خارجیش خوبه می‌مردید اینم مث خارجی ها بهمون کادو بده ؟

فاز ایناییه هم میگن من از سال بعد فلان بیسان درک نمی‌کنم ، بچه جان بشین سر جات تو میخوای تغییر کنی هم‌اکنون همین‌جا

یه سوال دیگه هم برام پیش‌اومده بود ، چرا نسل خیابانی ها اینقدر زیاد شده ؟
خود من به عنوان پدر جواد خیابانی کشف شدم با این جمله تاثیر گذار :

شاد باش تا ناراحت نباشی !

یه سری کری خونی واس جواد جووووون :
فکر کردی کی هستی ؟ من خود خیابونم
میگم جملاتی کف کنه اصغر نگه تاثیر گذار بود تاثیرشو ببینم خودم

راستی میدونستید من اصلا مست نمیکردم ؟

یه داستان درباره سنخاب هم بخونیم تاثیر گذاره

یه روز یه سنخابه مرد !

- اینجا یکمی براتون فلوت میزنم -

شاید سال پیش همین روز من یه خل بودم ، فکر کردی میگم من تغییر کردم ؟
نه من همونم که هستم
میخوای بدونی آدرس خل ترین آدم دنیا چیه ؟
همونی که میگه همیشه همینم که هستم و تغییر نمیکنم

- اینجا با دهنم براتون ریمیکس میزنم -

باو هر چی بود گذشت غم چی رو میخوری ، من خودم اینقده اتفاق بد واسم افتاد
اصلا ناراحت نشدم فقط گریه کردم غر زدم چرت و پرت گفتم و از اینجور کارا که آدمای مثلا افسرده میکنن
هیچکی افسرده نیس هممون افسرده نماییم ، این حرفا چیه نامید شدم از زندگی و فیلان و بیسان ؟ بشین کارتو بکن

هر کی هم تو ذوق بچگیت زد با جمله بچه بیا پایین به قول صادق وحشی بگو :

وحشیم میام میقولمتا

چه خبرا اصغرای گلم ؟ ماچ به همتون ، مذکر باشید که مشکل نی تهش نمایشگرتون ساپورت نمیکنه مونث باشید منم میرم مونث میشم ! تا ثابت کنم مانیتورای ضعیفی دارید

یه جنبش چرت و پرتم درس کنم همین وسط ، نمیشه همه یه جنبش داشته باشن من نه :|

#ن_ب_اشتب_نشتن_فرسی

یه جمله سوس ماستی هم بگم باو داوش های گلم هر چرت و پرتی میخواید به هر خری بگید، بگید
یعنی چی میترسم فلان بیسان ؟ بشین عین انسان کارتو بکن هر خری هم مشکل گرف دیگه اصغر من نی

4:32

اصلا مهم نی ، یعنی چی بشینی ساعتای رندو بنویسی یا بخونی خو به جمالم
اینایی هم که میگن اگر فلان ساعت به ساعت نگاه کردی فلان چیز اتفاق می‌افته من همه اتفاقا واسم میافته این شکلی ساعتا دارن با هم یه کلمه اضافه کن به جمله اضافه میکنن ؟ ها ؟

طی امسال یه کتابم رف اول افغانستان جنوبی شد به نام عمه اکبر : بازگشت آدم خوار

منتظر قسمت بعدی عمه اکبر باشید ، اسمشو رونمایی نمیکنم ولی این تریلرش :

اصغر

علی

عمه

اکبر

بهناز

عمو

پارسا

کیش

افغانستان

سلام

گفت



تریلو حال می‌کنی ؟ اینم تقلید از تریلر نویسای بزرگ ویرگول که خودم بزرگشون کردم ??

حاجی همه اینا رنگن بمولا ؟ فاز این آهنگم رنگ نکردم درک کردم ?



داوش های گلم برای افسرده نما چی پیشنهاد می‌کنید میخاد خودشو بکشه فکر کرده من میگم خدا نکنه اتفاقا رفتم واسش قبر اجاره کردم ?همینه شوخی ندارم باو

یه سری تشکر چرت و پرت هر کی فهمید واس خودشو براش مهم نباشه ??

۱: دادا ممنون خیلی باعث شدی تغییر کنم ولی دیگه ما رو کتفت هم حساب نمیکنی چون من از نخا هم مهم ترم چه برسه کتفت ??

۲: ممنون منو با رپ آشنا کردی بای بای

۳: ممنون باعث شدی امسال برسم به ۱۰۰ کیلو ?? الانم دارم میخورم چون ۹۹.۸ هستم و میخوام دیقه عید دیقا ۱۰۰ کیلو باشم ?? باو دارم چرت و پرت میگم هنو چن کیلو تا ۱۰۰ فاصله دارم ??

۴: ممنون عید فطر

۵: ممنون عید قربان

۶: ممنون ای چشمت اقیانوس من شناگر عیزم ، برو باو فاز احساسی نمنه ما صرفا میخندیم ?( معلم عربیمو میگم هر هر هر هر کی شایعه پخش کرد خیلی گله داوش منه شمارشو بگه بهش پیام بدم ?? )

۷: ممنون از هر کی باعث شد عدد قبلی هندل بزنم ??

۸: ممنون هر کی باعث شد توی برنامه‌نویسی پیشرف کنم ولی برنامه نویسی و کوفت باو همش باگ باگ ?? ( اینو با محسن مدحج عشقم بودم ?? )

۹: حوصلم نمیاد بنویسم بزا یکمی دلقک بازی در بیارم بریم ??

امروز روز شادیه فک کنم گفتم نگفتم هم الان گفتم شاد باشید شاد نباشید شادتون میکنم بد میشه وا میریم زندون ، اونا رو شاد میکنم میشم خود خدا ??

براتون یه فال حافظ هم بگیرم ، نمیشه همش سعدی گرف حافظ نگرف نامردیه عزیزام??

نیت کنید عشقام ??

ای حافظا ای کسی که وقتت را گذاشتی تا اسمت بشه حفظ کننده ?? بده یه فال راضی کننده به این عشق من اصغر روی زمین ??

فال فرصت شمار

دانی که چیست دولت ، دیدار یار دیدن
در کوی او گدایی، بر سروی گزیدن

اینجا داره میگه باهوشی میدونی دولت چی‌چیه
هیچکی نمیدونه کجا ولی یجایی گدایی همه میسرورن که کو ؟

از جان طمع بریدن آسنان بود ( یه سری ٌ ِ َ اضافی ) ولیکن
از دوستان جانی مشکل توان بریدن

اینجا داره میگه‌ ا ا ا حرفاتو رعایت کن وگرنه دوستان جانتو با چاقو میبرن

خواهم شدن به بستان چون غنچه با دل تنگ
وان جا به نیک نامی پیراهنی دریدن

میری پارک دل تنگ ساقی قدیمیت چون خیلی خوش نام بوده در دزدیدن لباس و پیراهن

گه چون نسیم با گل راز نهفته گفتن
گه سر عشقبازی از بلبلان شنیدن

اینجا کلمه اولو درست بخونید حرف زشتی نی
داره میگه بچه دار نشید از کسی که مطمئن نیستید دوسش دارید

بوسیدن لب یار اول ز دست مگذار
کآخر ملول گردی از دست و لب گزیدن

زشته دیگه حافظ جان بس کن

فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل
چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن

میگه اگر ۲ تا راه داشتی برو خونتون بخواب چون اشتباه بری راه برگشت نداری گلم

گویی برفت حافظ از یاد شاه یحیی
یا رب به یادش آور درویش پروریدن

یحیی گل محمدی میدونی چرا قاطی کرد ؟ چون برفت حافظ از یادش
هر هر هر

دیگه بسه happy year نو

منم کار زندگی دارم بای ??

راستی اگه گفتی چی شد ؟ اولین پست عید واس خودمه هر هر هر هر هر هر هر هر هر هر هر هر خخخخخخخخخخخخخخ

به جرم اسپم بازداشت شدید وایسید

سوس ماست ??

19:03

راستی اولین پست عید منم هر کی هم توی این دیقه زودتر منتشر کرده من دیقا ثانیه خود عید منتشر کردم ، اگر هم نه ببخشید عشقای من . اگر تکراریه به جمال :| همتون اصغر خودمید

ن ی و خ س

حال خوبتو با من تقسیم کنسال جدیدخلس مهلبانیه روز خوب میاداصغر
من یه ببعی‌ گوگولیم، تو چی؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید