ویرگول
ورودثبت نام
faceless
faceless
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

discord js update || اپدیت جدید دیسکورد برای نوشتن بات هاش

یه چند وقتی بود که داشتم رو یه بات دیسکورد کار میکردم و داشتم هر از گاهی فیچر های جدید اضافه میکردم و بعد این که به یه چیز تقریبا راضی کننده ای برای خودم تبدیل شد با یه yeah im faceless (حس قدرتمه :| )

بات رو بستم ....

بعد یه مدتی تصمیم گرفتم که فیچر پخش موزیک هم بهش اضافه کنم هی امروز فردا میکردم که بالاخره دیروز تصمیمشو گرفتم و رفتم برای کد زدن وقتی باتو ران کردم با باگ عجیبی روبرو شدم ...

یاور همیشگی ما برنامه نویس ها stackoverflow.com رو یکم زیرو رو کردم و فهمیدم که ای دل قافل

باید node js به اخرین نسخه (16.6.2) اپدیت بشه و به جای import کردن کلاینت از کتابخونه دیسکورد به این شکل زیر ...

const client = new Discord.Client();

باید از این دستور استفاده کنیم

const { Client, Intents } = require('discord.js');
const client = new Client({ intents: [Intents.FLAGS.GUILDS, Intents.FLAGS.GUILD_MESSAGES] });

موفق باشید امیدوارم این پست بهتون کمکی کرده باشه ...


discorddiscordjsjavascriptدیسکوردprogramming
fardin 22 y.o mad javascript student , video game ,
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید