ویرگول
ورودثبت نام
فائزه مرادی
فائزه مرادی
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

هدایای مشاوره تحصیلی

سلام.وقتتون بخیر باشه

من فائزه مرادی هستم.من مشاوره تحصیلی رو به صورت تخصصی آموزش دیدم و در حال حاضر در این زمینه فعالیت میکنم.خوشحال میشم در فرآیندهای تحصیلی همراه تون باشم و کمک کنم.

پیشنهاد میکنم ویدیوهای کانال آپارات من رو ببینید تا از اخبار ، اطلاعیه ها و موضوعات تحصیلی آگاهی بیشتری پیدا کنید.

در ضمن من یه سری هدیه مشاوره تحصیلی در نظر گرفتم که توی این ویدیو های کانال آپاراتم بیشتر توضیح دادم.ابتدا سرچ کنید کانال مشاوره تحصیلی با فائزه مرادی و بعد وارد کانال که شدید ویدیوهای هدایای مشاوره تحصیلی و مشاوره تحصیلی چیست؟+یه خبر خوووب رو ببینید.

حتما این ویدیوها رو ببینید و اگه واجد دریافت هدایا شدید از طریق راه های ارتباطی به من اعلام کنید تا هدایا تقدیمتون بشه.

تمامی راه های ارتباطی در قسمت توضیحات ویدیوهای آپاراتم قابل مشاهده هست.

تمامی راه های ارتباطی در قسمت توضیحات ویدیوهای آپاراتم قابل مشاهده هست.

مشاوره تحصیلیمشاور تحصیلیبرنامه ریزیهدایادانش آموزان
من مشاور تحصیلی هستم و به شما کمک می کنم در هر مقطع تحصیلی ای که هستین موثرتر انتخاب و رفتار کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید