ویرگول
ورودثبت نام
فائزه مرادی
فائزه مرادی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

کانال آپارات مشاوره تحصیلی

سلام وقت بخیر
اگر محصل هستید و دوست دارین در زمینه تحصیلات خودتون آگاهی های بیشتری پیدا کنید حتما حتما به کانال آپارات من سر بزنید و کلی محتوای رایگان تحصیلی در اونجا ببینید.
برای این کار کافیه در مرورگر تون سرچ کنید " کانال آپارات مشاوره تحصیلی با فائزه مرادی " بعد وارد کانال بشید و از محتواهای رایگان در زمینه برنامه ریزی درسی،بارم بندی دروس،هدایای مشاوره تحصیلی،اطلاعات و اخبار تحصیلی و کلی موارد دیگه استفاده کنید.
اگه در ارتباط با رزومه خودم به صورت کلی بخوام بگم من در طول زمان دانش آموزی ام همواره دانش آموز ممتازی بودم و بعد از اتمام دوران دانش آموزی هم در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران درس خوندم و فارغ التحصیل شدم اما به سوابق خوب تحصیلی خودم اکتفا نکردم و مشاوره تحصیلی رو به صورت تخصصی از یک مجموعه معتبر آموزش دیدم و
مدرک هاش (مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی ، مشاوره انتخاب رشته کنکور و مشاوره شغلی و استعدادیابی تحصیلی) رو هم کسب کردم.در ضمن در قسمت توضیحات ویدیوهای کانال آپارات همه راه های ارتباطی با من (کانال هام و آی دی هام در شبکه های اجتماعی)ذکر شده.

مشاوره تحصیلیکانال آپاراتمشاور تحصیلیدانش آموز
من مشاور تحصیلی هستم و به شما کمک می کنم در هر مقطع تحصیلی ای که هستین موثرتر انتخاب و رفتار کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید