ویرگول
ورودثبت نام
فرهاد اکسچنج
فرهاد اکسچنج
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

آنچه سرمایه گذاران جدید ارز دیجیتال باید بدانند!

مالک تیم NBA دالاس ماوریکس، مارک کوبان و مدیر عامل پلتفرم رمزنگاری وویجر، استیو ارلیچ، هفته گذشته در طی اعلامیه شراکت بین دالاس ماوریکس و وویجر، توصیه هایی در مورد نحوه ورود به بازار ارزهای دیجیتال ارائه کردند.

آنچه سرمایه گذاران جدید باید بدانند!
آنچه سرمایه گذاران جدید باید بدانند!

از آن ها پرسیده شد که آیا برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال خیلی دیر شده و سرمایه گذاران جدید رمز ارزها چه چیزهایی باید بدانند؟

آیا برای ورود به بازار رمز ارزها خیلی دیر شده است؟

استیو ارلیچ، مدیرعامل وویجر پاسخ داد:

هیچ وقت برای شروع سرمایه گذاری در رمز ارزها دیر نیست و در واقع اکنون زمان مناسبی می باشد. من هنوز فکر می کنم که در اوایل مسیر پذیرش کریپتوها هستیم.

ویدیوهای آموزشی ارز دیجیتال

در حال حاضر، حدود 220 میلیون نفر در بازار رمز ارزها سرمایه گذاری کرده اند و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این عدد تا چهار سال آینده یک میلیارد نفر خواهد بود. بنابراین، این پیش بینی به شما نشان می‌دهد که ما واقعاً با پذیرش کریپتوها به کجا می‌توانیم برویم.

کوبا خاطرنشان کرد:

برای یادگیری لازم نیست پول زیادی خرج کنید.

او در ادامه بیان کرد:

پسر ۱۲ ساله‌ام، زمانی که دوج کوین بسیار ارزان بود از من خواست تا برایش دوج کوین خریداری کنم. من بسیار موافق انجام این کار بودم، زیرا خرید دوج کوین یک راه ارزان برای یادگیری نحوه کارکرد این بازار برای او بود.

از این دو همچنین پرسیده شد که وقتی شخصی برای اولین بار وارد بازار رمز ارزها می‌شود، چه نکات کلیدی باید بداند؟

ارلیچ توصیه کرد:

با سرمایه کم وارد این بازار شوید و بیشتر یاد بگیرید. من فکر می کنم روش عاقلانه آن است که سرمایه گذاری های مالی را با مبالغ کم شروع کرده و سپس به سراغ مبالغ بالا بروید.

او ادامه داد:

همانطور که شروع به یادگیری بیشتر و درک بیشتر این بازار می کنید، می توانید شروع به افزایش سرمایه خود کنید. من فکر می‌کنم که همیشه نقطه ی عاقلانه‌ای برای شروع سرمایه گذاری وجود دارد.

پادکست های ارز دیجیتال را از دست ندهید!

کوبان موافقت کرد و هشدار داد:

شما در حال خرج کردن پول و سرمایه خود هستید، بنابراین همیشه مراقب باشید.

منبع

فرهاد اکسچنجفرهاداکسچنجرمز ارزقیمت ارز دیجیتالسرمایه گذاری موفق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید