ویرگول
ورودثبت نام
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

روح عریان «پادکست»

این پادکست با همکاری آقای مصطفی زینلی ساخته شده،ممنون از ایشون برای صبر و حوصلشون?.

بروز رسانی: همینطور که میبیند جناب ویرگول پادکستمو پاک کرده گرچه بهشون پیام دادم ولی جوابی دریافت نکردم برا همین ایشون پاک میکردن منم آپلود میکردم و این چرخه ادامه داشت:))،از همین تریبون به جناب ویرگول اعلام میکنم که اگه مرغت ی پا داره رسما نه تنها مرغ من فلجه بلکه دنده چپم هم خوب کار میکنه.

برا همین پادکستمو اینجا بارگذاری کردم و میتونید بشنویدش؛).

بروزرسانی دو: ویرگول لطف کرد و حوابمو داد اما هنوز گنگ:).

به دریا می‌زنم شاید به سوی ساحلی دیگر
مگر آسان نماید مشکلم را مشکلی دیگر

من از روزی که دل بستم به چشمان تو می‌دیدم

که چشمان تو می‌افتند دنبال دلی دیگر

به هر كس دل ببندم بعد از این خود نیز می‌دانم

به جز اندوه دل كندن ندارد حاصلی دیگر

من از آغاز در خاکم نمی از عشق می‌بینم

مرا می‌ساختند ای کاش از آب و گلی دیگر

طوافم لحظه‌ی دیدار چشمان تو باطل شد

من اما همچنان در فكر دور باطلی دیگر

به دنبال كسی جا مانده از پرواز می‌گردم

مگر بیدار سازد غافلی را غافلی دیگر

«فاضل نظری »

حال خوبتو با من تقسیم کنتخس دیوونهفرناز شب روزپادکستطوافم لحظه دیدار چشمان تو باطل شد
دانشجوی تاریخ . farnazshabrooz@gmail.com ENTP_A
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید