ویرگول
ورودثبت نام
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

محبوبِ من

.خب باز هم ویرگول عزیزززز دارن اذیت میکنن و پادکستم آپلود نمیشه! با این حساب من لینک پادکستم میذارم تا موقعی که ویرگول اپلود کنه:).

https://virgool.io/p/pzcpxqk5qgez/edit


لینک.


https://www.uplooder.net/files/6b7cf77de13f52b3902d52793fd211e7/beraghsam-01-(1).mp3.html

محبوبم!
برویم جایی که من باشم و تو!
قاصدکی باشد

و دستانت،
بهاری باشد و بویِ گلها،
به دور از همه ی دلشوره های لعنتیِ دمِ غروب،
به دور از دلتنگی هایِ مسمومِ بی دلیل،
من باشم و تو!
آواز بخوانی،
برقصم،
مثلِ باران رویِ گلبرگ،
مثلِ برف رویِ کاج های خیابان،
به همان زیبایی!
محبوبم!
برویم،
همین حوالی،
به دوردست های نزدیک،
من باشم و خنکیِ تابستان لب حوضچه،
تو باشی و من!
تنها،
با هم،
عاشق باشیم و از عمق جانمان زندگی کنیم!.

#اختصاصی

✒️به قلمِ: منصور نادری


گوینده: منِ عزیز:)


ادیتِ پادکست: مصطفی زینلی.


حال خوبتو با من تقسیم کنفرناز شب روزمحبوبمپادکستگویندگی
دانشجوی تاریخ . farnazshabrooz@gmail.com ENTP_A
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید