ویرگول
ورودثبت نام
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یک آرزو ،نهمین کتاب

. داستان کتابخونیه من از اینجا شروع شد..

صرفاً چون حس‌خوب میده:)
صرفاً چون حس‌خوب میده:)


4_بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیوفتاده است:
کتاب طنز دوست داشتنی بود و یک جورایی طنز تلخ محسوب میشد و زندگی یک خانواده فقیر رو با طنز از زبون خود دختر اون خونواده روایت میکرد.
*قرار نیست چیز خاصی بهتون یاد بده ولی اگه از خوندن یک زندگی عجیب و غریب خوشتون میاد پیشنهاد خوبیه.
امتیاز از 10: 7

5-مرشد و مارگریتا:
برای منی که از کتاب های تخیلی خوشم نمیاد انتخاب درستی نبود.
اما کتاب روونیه سه داستان همزمان درکنار هم روایت میشه. رفته رفته اتفاق های پیچده تری توی داستان های کتاب میوفته .
و اینطور که گفته میشه جزو شاهکار های روس به حساب میاد (ولی متاسفانه من با این سبک کتاب ها نمیتونم ارتباط برقرار کنم )
امتیاز از 10: 4.


6-بی دوز و کلک:
چیز خاصی به دانسته هاتون اضافه نمیکنه صرفا سرگرم کننده است هرچند اونقدرهم جذابیت نداره برا اینکه سرگرمتون کنه!
(قرار نیست همیشه کتاباهای خوبو معرفی کنم مگه نه؟:)
رمانی درمورد یک زن میانسال و مادرش هست که رابطشون چندان خوب پیش نمیره.

امتیاز از 10: 1.

7-پاندای بزرگ و اژدهای کوچک:
به شددت دوست داشتنی تو چند دقیقه تمومش میکنید،مثل‌کتاب پسر ،موش کور روباه و اسب هستش.
اگه به حال خوب نیاز دارید بخونیدش
بخشی از کتاب:

امتیاز از10: 10.


.
.

8- دعا برای ربوده شدگان:

با خوندنش خیلی راحت تونستم خودمو جاش بذارم و حتی تو تصوراتم میتونستم ببینم دقیقا کجاست چه حالی رو تجربه می‌کنه.جزییات رو خیلی خوب شرح دادن و میتونی بفهمی زندگی ی دختر توی ی روستا کوچیک مکزیک که هیچ مردی نیست چجوریه.
(کتاب در مورد زندگی دختران در یک روستای کوچک در مکزیک است و خطراتی که آنها را تهدید می‌کند. فضای بسیار متفاوت کتاب از داستان‌هایی که در جامعه ما رایج هستنن، جذابیت کتاب رو چندین برابر کرد. انگار وارد دنیایی میشید که کنجکاو هستید بیشتر در موردش بدونید)(نظر یکی از خواننده هاش)

امتیاز از 10: 9.


9-من زنده ام:
این کتاب رو من بخشیش سال ها پیش در کتاب فارسی خونده بودم و حالا بعد چند سال به یادش اوردم و مشتاق بودم بخونمش.
درسته من از خوندن کتاب های که مربوط به جنگ میشه علاقه زیادی نداشتم حتی همین کتاب رو هم تیکه تیکه شنیدم.
اما درکل کتاب خوبی بود و احساس غرور کردم از اینکه مردم ما چقدر با غیرتن و امیدوارم نسل امروز هم نسل قبل روسرافراز کنه.

امتیاز از 10: 9.


.
.

تا معرفی دیگر بدرودددد.

بای بای ما رفتیم??‍♀️

معرفی کتابچالش ۱۲ کتاب مورد علاقهحال خوبتو با من تقسیم کنفرناز شب روزآرزو
دانشجوی تاریخ . farnazshabrooz@gmail.com ENTP_A
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید