ویرگول
ورودثبت نام
فرناز شب روز
فرناز شب روز
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

ناطور دشت

ناطور دشت
داستان درمورد یک پسر تقریباً ۱۲ساله هست که ذهنیت و رویکرد متفاوتی نسبت به هم سن و سال عای خودش داره و از نظر من پخته تر میخورد. تصویری نامتعارف از فرایند بلوغ و رشد شخصی و عاصی بودن و سردرگمی!

دغدغه هاش،کاراش،سردرگمیش و.. باعث شد جذبش بشم و خیلی خیلی خیلی خوشم اومد ازش! به قدری که دلم نمیومد زود تمومش کنم. داستان عجیب غریبی نداشت اما یک انعکاس از دوره ای واقعی بود.
این کتاب به پیشنهاد دو دوست ویرگولی عزیز سید عزیز ‌و مهرسا جان بود که خوندم و لذت بردم البته مثل اینکه آقای شکوری هم این رو به بقیه پیشنهادش کرده بوده...

ی فیلم هم از روش ساختن که درست و حسابی ندیدمش ولی من فکر میکنم خوندن خط داستانی خودش جذاب تره ،اینکه تو ذهنت تصورکنی اون شخص ،کجا میره،چی میخوره،چه حالی داره و..
برای من حداقل خوندنش جذاب تر از دیدن فیلم ی داستان هست!


بنظرم خوبه خانواده هایی که بچه های تو این سن و سال دارن هم بخونن برای همدلی با بچه‌ها و بهتر ارتباط گرفتن باهاشون به خانواده ها کمک می‌کنه..

ی نکنه به عزیزانی که خیلی از کارکتر اصلی خوششون اومده (اعم از خودم) ذکر کنم که نکه اونو الگو خودتون کنیدشا
پر فوحش و بد بیراه و اندکی کثافت کاری خلاصه که جیزه ??.

این رمان قرار نیست چیز خاصی بهتون اضافه کنه یا به علمتون بیافزاید!
اما اگه تو دوران بلوغین مخصوصاً پسرین باخوندش احساس همزاد پنداری میکنید و راحت تر کنار می‌آید با بلوغتون و فکر نکنید تنها هستید
اگه مادر و پدری هستین که فرزند تو این سن مخصوصا پسر دارید باز هم ب کار شما هم میاد و می‌تونید بیشتر مچ شین با فرزندتون و ارتباط صمیمی تری بینتون ایجاد شه.


من این کتابو با صدای اقای سلطان زاده شنیدم و واقعا چقدر صداشون به شخصیت اصلی داستان میخورد.

در نهایت معرفی این کتاب به چالش کتابخونی طاقچه برمیگرده شما هم شرکت کنید و از مزایاش بهره مند شید...

https://taaghche.com/audiobook/44717

رشد شخصیناطور دشتچالش کتابخوانی طاقچهمعرفی کتابتخس دیوونه
یک مستندسازِ عاشق نویسندگی و تولید محتوا:) پيج اصليم اينه https://virgool.io/@Farnaz.shabrooz
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید