ویرگول
ورودثبت نام
فرشاد جان‌محمدی
فرشاد جان‌محمدی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

اسامی صحیح کاراکتر‌های رایج در برنامه نویسی

کاراکترهای نگارشی
کاراکترهای نگارشی


سلام امیدوارم حالتون عالی باشه.

من فرشاد جان‌محمدی هستم و در این پست قصد دارم اسامی صحیح کارکترهای مورد استفاده در تمام زبان های برنامه نویسی رو بررسی کنیم.

برای خودم خیلی پیش اومده که از اسامی اشتباه برای نامیدن این کاراکترها استفاده کنم،شاید پیش خودمون بگیم که من ازشون استفاده میکنم و با ندونستن اسامی‌شون هیچ اتفاقی نیوفتاده و به مشکل نخوردم.اما زمانی دچار مشکل می شیم. که بخواهیم زبان های برنامه نویسی رو آموزش دهیم.بیشتر اوقات از اسامی انگلیسی آن ها استفاده میکنیم اما نه همیشه.مثلا ؛ را هم سیمی کالن و هم نقطه ویرگول میگیم.


کاراکترهای رایج در برنامه‌نویسی
کاراکترهای رایج در برنامه‌نویسی





زبان برنامه نویسیکاراکترهای نگارشیعلامت های نگارشیعلائم نگارشیبرنامه نویسی
برنامه نویس و توسعه دهنده وب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید