ویرگول
ورودثبت نام
Fateme Sadat Mousavi
Fateme Sadat Mousavi
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من در بحران هویتم یا بحران هویت در من؟

که یادم بمونه قلم و آن‌ که می‌نویسد خودش هویته.
که یادم بمونه قلم و آن‌ که می‌نویسد خودش هویته.


چند وقت پیش که با یکی از دوستام رفته بودیم کوه و داشتم از روستا و زیبایی‌هاش صحبت می‌کردم. وقتی نوبت به این رسید که بگم آدمای شهرنشین میان و طبیعت بکر اینجا رو از بین می‌برن خطابم بهش اینطوری بود: شما شهری‌ها. انگار نه انگار که من 5-6 سالی میشه از روستا دل کندم و تو فضای شهری زندگی می‌کنم. (هرچند روستاهای الآنم دیگه مثل قبل نیستن). دوستم اشاره کرد تو نه تنها نمی‌دونی ایرانی‌ای یا افغانستانی‌ای یا جفتش؟ توی شهری یا روستایی بودن هم گیر کردی. امروز سر زدم به لینکدینم و دیدم عنوان شغلیم کارشناس حقوقیه و تمام مدارک و دوره‌هایی که شرکت کردم مربوط به اونه. ولی الآنی که دارم این پست رو می‌نویسم، توی اتاق تیم هویت و برند باسلام نشستم و دارم تلاش می‌کنم استراتژی محتوای مجله‌ی باسلام رو بنویسم. الآن دغدغه‌ی بحران هویت شغلی هم بهم اضافه شد و نمی‌دونم چرا دارم از این بحران‌ها لذت می‌برم؟! الله‌و اعلم.

طبیعت بکربحران هویت
من نبودم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید