ویرگول
ورودثبت نام
Erw
Erw
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

مهاجرتم (قسمت پنجم) اتمام


پنج سال از اخرین پست من در زمینه مهاجرت میگذره خیلی اتفاق ها افتاد خیلی تغییر ها رخ داد خیلی اخبار ها شنیده شد خیلی غصه ها خورده شد خوشحالی هایی که پیش اومد و در نهایت از بین رفت یا غم های که پیش اومد و موندگار شد در نهایت فکر میکنم تصمیم مهاجرتم تصمیم درستی بوده.


همیشه بخشی از من در ایران خواهد ماند هنوزم که پست های قدیمم رو میبینم پیش خودم میگم اروین پسر واقعا چه روز هایی رو رد کردی اما حقیقتی که کسی در موردش صحبت نمیکنه شخصیت هست! بله شخصیت! مهاجرت در نهایت یک نوع تایپ شخصیتی خاصی رو میخواد یک نوعی که بتونه به خودش دلگرمی وارد کنه حقیقت اینکه ما انسان ها موجودات اجتماعی هستیم و وجود داشتن خودمون رو با تایید و توجه دیگران بدست میاریم در سنین کودکی یک خودشیفتگی در ما ایجاد میشه که اگر از بیرون توجه مورد نیازمون رو دریافت نکردیم بتونیم خودمون به خودمون دلگرمی بدیم (همون شخصی که تو ذهنتون صحبت میکنه با شما) کسانی هستن که خودشیفتگی عمیقی دارن این موضوع بدی و خوبی های خودشو داره ولی در نهایت این افراد بهترین گزینه مهاجرت هستند.

بله کانادا یا کشور های دیگه خوبن زندگی توشون نرماله و اذیت نمیشید ولی همیشه این کف ذهنتون بمونه که هیچ مکانی اون جایی که بزرگ شدید نمیشه مخصوصا هرچقدر سنتون بره بالاتر اسیبتون بیشتر خواهد شد اینجاهاس که خودشیفتگی وارد عمل میشه و کمکتون میکنه که مشکلاتو بشکافید طی این همه سال افراد زیادی رو دیدم مهاجرانی اسیب دیده و دارای اسیب های روانی شدید! فیلیپین ایران هند پاکستان و ... شما تا زمانی که خودتو نشناختی حق مهاجرت نداری.. دلی به دریا بزنی و بگی هرچی شد بدرد نمیخوره.. این بزرگ ترین تصمیم زندگیته این تصمیم تورو تا اخرین روزت روی این زمین تغییر میده ایا واقعا پای همه بدی ها و خوبی هاش هستی؟ یا پول نداری اقتصاد فشار اورده و فقط میخوای فرار کنی؟ امیدوارم این سوال ها رو بتونید به خودتون پاسخ بدید این بود اتمامی بر پست های مهاجرت من هرچند که موضوعاتی مختلف هست که بهشون باید پرداخته بشه و این پست کوتاه بود ولی روی این پلتفرم دیگه علاقه ای ندارم کار کنم.


دوست دارم تشکر کنم از همه دوستانم, ۵ سال پیش من فقط خروجی میخواستم. دوست داشتم فقط بتونم سختی هامو یک جایی مثل اینجا خالی کنم ولی هیچ وقت انتظار این بازخورد رو نداشتم! در هرصورت ممنونم.

در نهایت هم همیشه نوشته های بدون پاک کردن یا چک کردن و فیکس کردن غلط املایی ها بوده و همیشه همینجوری لذت بردم از شرایط برای همین اخرین پستم هم همینجا به همین منوال میذارم بمونه شاید ادامه داستان های مهاجرت و کار و زندگی و ورزش و ادم شناسی و درون بینی و غیره رو بذارم روی پلتفرم دیگه مثل پادکست یا یوتیوب که فکر میکنم تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت و میتونم به ادم های بیشتری کمک کنم.


ممنونم از همه.

ما در حال سوختن میدرخشیم

مهاجرت
قطره ای کوچیک در اقیانوسی بزرگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید