ویرگول
ورودثبت نام
Haj Geralt
Haj Geralt
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بازی ایندی آخر هفته:GRIS

یکی از آروم ترین و قشنگ ترین بازیایی که تجربه کردم:)
یکی از آروم ترین و قشنگ ترین بازیایی که تجربه کردم:)

از امروز تصمیم گرفتم هر پنجشنبه بیام ویرگول و یه بازی ایندی کوتاه رو برای آخر هفته ها معرفی کنم و خب این سری مقالات رو با این اثر چشم نواز شروع می کنم:

GRIS!
GRIS!

این بازی در سبک سکوبازی و ماجراجوییه که توسط Devolver Digital و در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس، نینتندو سوئیچ، اندروید،آی‌اواس، و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده.

من چند وقته پیش(حدود 10 ماه پیش)این بازی رو تجربه کردم و واقعا ازش لذت بردم.

بازی از لحاظ آرت استایل و هنری با وجود گمنامی صاحب سبکه و واقعا زیبا به نظر میاد.

گریس هیچ دیالوگی نداره و داستانش کاملا به ذهن خلاق شما بستگی داره.ممکنه که شما شخصیت اصلی رو یه فقط دختر افسرده تصور کنید یا اینکه درک دیگه ای از داستان داشته باشید.

گیم پلی بازی واقعا ساده اس و اگه عاشق بازیای اکشن و با گیم پلی شلوغ هستید،قطعا ناامید می شید.

اما از لحاظ موسیقی،باید بگم که موسیقی هویت این بازی رو تشکیل میده و اگر امکانش رو دارید،حتما بازی رو با هدفون یا حداقل هندزفری بازی کنید.

امیدوارم از بازی این هفته لذت ببرید :)
امیدوارم از بازی این هفته لذت ببرید :)

خلاصه این که اگه از شور و هیجان بازیای مولتی پلیر خسته شدید و می خواید آخر هفته رو ریلکس باشید،Gris

یکی از بهترین بازی ها برای این کاره:)

ممنون از اینکه خوندید.

نظر فراموش نشه!

گریسgrisبازیآخر هفته
A metal soul of rage and fear| Tel: @Haj_Geralt
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید