ویرگول
ورودثبت نام
غزال جعفری
غزال جعفری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بلاگ من؛

درباره من،

درباره من قرار نیست اطلاعاتی داشته باشین، چون واقعا خارج از حوصله اس

یک آدم معمولی همین گوشه کنارا

اما کاملا حق دارین که در مورد مطالبی که اینجا منتشر میشه بدونین.

من در حال آموزش خودم هستم. کلا به کسب دانش و اطلاعات عمومی خیلی علاقه دارم. چند وقتی هم هست که دارم این کار رو با روشی بهتر انجام میدم. علاقه مندی های من معمولا محدود نیست و تو هر زمینه ایی که نسبت بهش کنجکاو بشم اطلاعات جمع آوری میکنم. اما تو چند حوزه بیشتر توجه و تمرکز دارم. فیلم،سریال،کتاب، نقاشی، موسیقی، سفر،تاریخ، تکنولوژی و تا حدودی هم ورزش. با توجه به مهارتی که تو نوشتن دارم، (تقریبا از کودکی) -ولی به هیچ عنوان تا به امروز اون رو عمومی نکردم- تصمیم گرفتم که در اینجا راجع به اطلاعاتی که به دست بیارم بنویسم. پس لطفا به نوشته های من به دید تخصصی نگاه نکنید، اطلاعات من خیلی ساده و ابتدایی جمع آوری میشه، و همینطور هم بیان میشه. برخی از اونها شاید از تجربیات خود من باشند که پس از تحلیلشون توی مغزم نتیجه گیری اش رو اینجا مینوسم.

بلاگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید