ویرگول
ورودثبت نام
سمیرا صوفی
سمیرا صوفی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

عشق و نوجوانی

نوجوانی دوره بسیار زیبایی است. این کلمه برای یک دختر معنای بسیار پرحجمی میتونه داشته باشه.

دوره ای پر از سوالات بی پاسخ که دنبال شون باید بدویی تا جواب شون رو پیدا کنی.

پر از گفته های ناگفته. پر از دوراهی ها و انتخاب هایی که منتظرن تا تورو به جایی ببرن که نتونی برگردی و از دور رقابت خارج بشی?.

تو خیابون سعدی ایستادم. از هرکسی رد میشد ، پرسیدم که : چه دوره ای برای شما زیباتره؟

یکی میگفت: بلوغ . یکی دیگه گفت دوره نوجوونی و... شمردم. 8 نفر از 12 نفر به نوجوانی اشاره کردند.

برای اینکه دوره ی به این زیبایی هدر نره ، باید به استعداد هات توجّه کنی.

برای همین عضو یک گروهی کوچک شدم که نام آشنا نیست. چرا این کارو کردم؟

به نظر من عضو شدن در یک گروه بسیار معروف هنر نیست. هنر اینه که کمک کنی دست گروهت رو بالاتر از اونجایی که هست ببری. این هنره. اگر تونستی کاری کنی که گروهت پیشرفت کنه هنر کردی.

برای این دست به نوشتن این مقاله زدم چون میخوام گروهمونو معرّفی کنم.

از تلاش هایی که دوستانم در گروه مهندسی نسیم مهر انجام میدهند.

بله درست شنیدی دوست من. ما در این گروه مانند دوست نه ، مانند یک خانواده هستیم.

این گروه را سجّاد احمدی نیّت در سال 1393 پس از فشار های زیاد که برای ثبت کردن آن متحمّل شد ، تاسیس کرد و نوجوانان بسیاری را دور خود جمع کرد و گفت: ما نوجوان ها باهم برابر هستیم و اختیارات این گروه را دست تمامی افراد آن داد.

تمامی امورات این استارت آپ کوچک ، توسّط نوجوانان اداره میشه و در این گروه میتونیم به:

تدریس ، انجام سفارشات رایانه ای از قبیل طرّاحی سایت و بسیاری از کارهای دیگه بپردازیم و دست مون تو جیب خودمون باشه و به کم هم قانع باشیم.

من گروه مهندسی نسیم مهر را دوست دارم.

چون به من یاد داد که بدون کمک بزرگترها هم میتونم خودم باشم.


البتّه این رو هم بگم. ما مشاورهایی داریم که با اینکه بزرگ هستند ولی بدون دخالت در کارهای ما به ما پیشنهاداتی بسیار ارزشمند میدن.

این رو گفتم که بدونید ما تجارب برامون از هرچیز دیگه ای مهم تره.

درسته با این همه سالی که گذشته هنوز به اون جای مطلوب نرسیدیم.

ولی میرسیم. چون که قرآن میفرماید:

اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسری پس از هر سختی آسانی است.

و شاعر میگوید:

صبر کن بر تلخکامی ها که آخر روزگار

چشمه سار نوش سازد بوسه گاه نیش را

(صائب تبریزی)

گروه مهندسی نسیم مهر... جرقّه یک رویا... پیشرفت یک نوجوان...

ویدئوی تبلیغاتی ما
سمیرا صوفیگروه مهندسی نسیم مهرعشق و نوجوانینوجوانیاستارت آپ نوجوانان
شاعر میگه : عاشقی را که چنین باده شبگیر دهند کافر عشق بود گر نشود باده پرست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید