ویرگول
ورودثبت نام
قهوه خوب
قهوه خوب
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

قهوه خوب:طعم، عطر و قیمت از ویژگی­‌ های مهم انتخاب قهوه هستند


راهنمای خرید قهوه،بهترین قهوه چه قهوه ای است؟چه قهوه ای بخریم؟قهوه خوب چه مارکی بخرم؟قهوه خوب چه قهوه ایست؟

اگه این سوالات توی ذهنت هست خوب جایی اومدی چون پاسخش رو من بهت میدم.

سلام دوست عزیز من صاحب یه کافی شاپ هستم،که خودم حدود ۱۶ سال هست که قهوه میخورم یک پیک قهوه صبح ساعت ۸ ‌و یک پیک قهوه عصر ساعت ۴ و نزدیک به ۱۶ سال این نوشیدنی جادویی رو مصرف میکنم.

همین اول آدرس کافه رو بهتون بگم بعد برم سراغ اینکه چه قهوه ای رو برای مصرف خودم دارم و اون رو به کافه ها ‌ قهوه فروشی ها هم می فروشم.


آدرس کافه تایمز: خوزستان، ایذه، خیابان سلمان فارسی نبش کوچه ششم شمالی هست شماره تماس کافه که مستقیم با خودم صحبت می کنید هم ۰۹۳۷۰۲۱۴۸۱۹ هست


واما بریم سراغ اون جنس اعلایی که براتون دارم،
همونطور که خدمت شما عرض کردم من ۱۶سال که روزانه ۲ بار قهوه می خورم.

وتوی این ۱۶ سال نشده که یک بار هم  قهوه نخورم،

و نوع قهوه ای که می خورم زمین تا آسمون با بقیه قهوه های موجود توی بازار متفاوته چرا میگم متفاوت چون ا‌‌ین قهوه رو میخرم و خودم اول به شیوه خودم و اون روشی که باعث شده این قهوه خوش خوراک بشه و خوش عطر و رنگ بشه به شیوه مخصوص پخت میکنم یعنی اون رو رست و تفت میکنم 

این روش رو بعد از خراب کردن حداقل ۳۰ تا ۶۰ کیلو از این نوع قهوه یاد گرفتم.

وبه همین دلیله که میگم مزه رنگ و کافئین که بعداز تفت دادن به شیوه خودم بدست میاد زمین تا آسمون با بقیه قهوهای توی بازار متفاوته.

من یه قهوه خور قهارم مثل همه شما چرا اینو میگم

چون اگه یه پیک به جز اون قهوه که همیشه خودم می خورم یه بار بخورم سرم درد میگیره و حالم رو بد میکنه میدونید که چی میگم.

قهوه ای که من توی این مدت به شیوه خودم تفت یا رُست میکنم اینقدر با کیفیت و خوبه که اگه بر حسب اتفاق توی یه موقعیت مسافرت قرار بگیرم ‌ و نتونم ازش بخورم توی اون مسافرت حاظرنیستم حتی به قهوه فروشی های دیگه هم نگاه کنم و سردرد و خماری اون قهوه رو میکشم تا برسم خونه و از اون قهوه بخورم.

من توی کافه تایمز فقط این نوع قهوه رو  می فروشم البته چند نمونه قهوه دیگه هم داریم ولی خب یه قهوه خور قهار اون جنس قهوه ای رو می خواد که حالش رو خوب کنه و یه سرخوشی و به قول معروف یه نشئگی خاصی رو بهش بده و من با یقین ۱۰۰٪اینو میگم که این قهوه من قابلیت اینو داره که یه مصرف کننده قهوه یا به قول معروف یه قهوه شناس یا قهوه خور قهار رو وابسته به خودش بکنه به صورتی که اگه حتی نتونه یک روز فاصله بندازه توی مصرف نکردنش یا اینکه یه جایگزین براش پیداکنه.

وقتی میگم با اطمینان و یقین ۱۰۰٪ قهوه ای که من به شیوه خودم رُست میدم مشابه ای توی بازار  نه از نظر کیفیت و نه از نظر حتی قیمت نداره با دلیل و مدرک میگم...

دلیل و مدرکم مشتریانی هستن که روزانه ۳ بار قهوه مصرف میکردند اما از زمانی که این قهوه رو می خورن مصرف قهوه شون یا یک بار و یا نهایتا ۲ بار در روز شده

حالا چرا اینارو دارم به شما میگم،چون میخوام برا یه بار هم که شده شما طعم و مزه و کافئین واقعی یه قهوه رو تجربه کنید.

نمیدونم در جریان  قیمت قهوه هستید یانه ولی محض اطلا میتونید سرچ کنید قیمت قهوه خوب چقدر است.
واگه الان که دارم این مطلب رو مینویسم قیمتها تغییر نکرده باشه قیمت یک کیلو قهوه با کیفیت پایین یا متوسط دیگه کمتر از ۲۵۰ تومن نیست

اما من این قهوه ای که مخصوص کافه خودم هست و به جرات میگم کسی این قهوه رو نداره (چون خودم به صورت دستی رست میدم)دارم با قیمت
کیلویی ۲۳۰ هزارتومن می فروشم

خداییش نمیتونم چه جوری این قهوه رو براتون توصیف کنم ولی ای کاش یک بار گذرتون بخوره و یه پیک از این قهوه رو بخورید که خودتون متوجه بشید چی میگم.

ولی خب من برای اینکه این قهوه رو جا بندازم دارم اون رو توی وزن خیلی پایین هم  می فروشم

یعنی من برای اینکه مشتریام  که عمدتا قهوه فروشی ها و قهوه خورهای حرفه ای هستن رو بتونن  اطمینان کنن و من بهشون ثابت کنم که با دلیل و مدرک دارم میگم قهوه من توی بازار مشابه نداره

از فروش حتی ۱۰۰ گرم هم شروع کردم. این نوع فروش یعنی چه؟

یعنی شمایی که کافی شاپ یا قهوه فروشی دارین میتونین برای تست و مطمئن شدن از کیفیت قهوه

فقط ۱۰۰ گرم سفارش بدید تا بعد خودتون متوجه بشید که با چه نوع قهوه ای سروکار دارید.

برای من یا شما این ۱۰۰گرم قهوه هیچ سودی یا ضرری نداره ولی برای اینکه شما رو با یه قهوه ای که بتونه براتون مشتری بیاره این کار رومیکنم و این رو با اطمینان میگم که این یک معامله بردبرد خواهد بود چرا چون این ۱۰۰ گرم قهوه که زیر ۳۰ تومن قیمتش هست باعث یه همکاری بلندمدت میشه.

پس اگه از کیفیت قهوه های موجود خسته شدید ‌و یا یه قهوه ای می خواید که مشتری براتون بیاره

میتونید روی من حساب کنید.

فاصله شما تا رسیدن به یه قهوه خوب و بدون مشابه فقط تست ۱۰۰گرم با قیمتی زیر ۳۰ تومن هست.

شماره تماس و واتساپ رو میزارم خواستی تست کنی درخدمتم.

یاعلی موفق باشید.

نادریان
۰۹۳۷۰۲۱۴۸۱۹


قهوه خوبقیمت قهوهتازگی قهوهقهوه خوب کجاستقهوه برای کافی شاپ
من یه قهوه بهتون میدم که براتون مشتری میاره یه قهوه بهتون میدم که از نظر قیمت و کیفیت مشابه ای توی بازار نداره، ●خوش آمدید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید