ویرگول
ورودثبت نام
HEDIYE.K
HEDIYE.K
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

چالش بیو !

۱- پررنگ ترین کلمه‌ای که تو ذهنمه: نجات.

۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: چشم خاکستری / گل پیونی.

۳- اگه یه رایحه بودم: بوی کتاب نو.

۴- اگه یه شیء بودم: قلمو نقاشی.

۵- اگه یه رنگ بودم: سبزآبی.

۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: فهمیدن حقیقتِ احساس آدما.

۷- اگه یه ژانر بودم: درام عاشقانه.

۸- اگه یه نوع قهوه بودم: احتمالا تلخ‌ترین نوع قهوه.

۹- اگه یه حس بودم: anemoia.

۱۰- اگه یه مکان بودم: موزه / کتاب‌فروشی.

۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: موج.

۱۱- از چی متنفرم: ظلم، زورگویی، خودخواهی، کسایی که بیش از حد به خودشون ترحم میکنن.

۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: پشیمونی حینِ مُردن. به نظرم فقط یه روحِ زخمی قدرت اینو داره که مارو وادار به خودکشی کنه و مرگ، اون زخم‌ها رو بهبود نمیده؛ فقط تا ابد روحو باهاشون تنها میزاره.
[ به ما دروغ گفتن؛ خودکشی راه فرار نیست! یه تله‌ست ]

۱۳- تو چه کاری استعداد دارم: هرکاری که عمیقا براش تلاش کنم.

۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده: زمان.

۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: فکر کنم حدود دو_ سه ماه یا بیشتر بین این سه تا آهنگ میچرخیدم:
آهنگ I love u, I hate u از gnash.
آهنگ Ending از Isak Danielson.
و آهنگ Lithium از محبوبِ جانم Evanescence.
[ البته دیگه نه ]

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم: ریومن سوکونا / تسونئو سوزوکاوا.

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: کتاب، موسیقی، نوشتن، چیپس، پول ( باید صادق باشیم، کی بدش میاد؟ ) بچه‌گربه، هدیه خریدن وَ وَ وَ وَ

پ. ن۱: سلاممم. اولین باریه که توی یه چالش شرکت می‌کنم. شایدم آخرین بار باشه. و شاید بعد از یه مدت این پستو حذف کنم... ولی نمیدونم چرا تمایل فوقِ شدیدی برای امتحان کردن این چالش داشتم. خلاصه خیلی ممنونم که خوندین و مرسی از دوست عزیزی که این ایده‌ی جذابو با ما هم به اشتراک گذاشت:) اگر دوست داشتین به همه یا تعدادی از این‌ سوالات توی کامنتا جواب بدین‌ یا اگر قبلا توی این چالش شرکت کردین بهم بگین که حتماااا پستتونو بخونم. خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا شم.
پ. ن۲: راستی یادتونه توی پست قبلیم از یه اتفاق مهم نوشته بودم؟ خب... باید بگم ساعاتی پیش از دلِ اون اتفاق مهم بیرون اومدم، کمی عذاب کشیدم، ولی موفق شدممم. ممنونم از انرژی مثبتتون:)) و در آخر... حرفی، سخنی، نقدی، نظری، پیشنهادی؟ ایام بگذرد بر طبق آرزوهای شما.
چالشچالش بیوسوالجوابمن
دانشجوی معماری داخلی | تشنه‌ی ادبیات، هنر و موسیقی 35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید