«از دل نوشتم، برای دل نوشتم،
شاید که کسی، مرهمی باشد برایم...» ✨
سلام، من هیلاری هستم.
اینجا قرار نیست یک وبسایت رسمی و خشک باشد.
اینجا خانهی دوم من است؛ جایی برای طراحیهایی که از دلم برمیخیزند، و داستانهایی که در گوشهی ذهنم رشد کردهاند. 🎨📖
دلیل زدن این سایت، یک چیز ساده است:
میخواهم حرفهای ناگفتهام را با کاغذ و قلم (و گاهی با رنگ و طرح) تقسیم کنم با هر کسی که دوست دارد گوش کند.
شاید تو هم یکی از همان آدمها باشی...
خوش اومدی به دنیآی من💥
خوش آمدی به دنیای من. ☀️