ویرگول
ورودثبت نام
حسین اسماعیلیان
حسین اسماعیلیان
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بهینه‌سازی فضای چاپ و نشر

مهندس ابوالفضل جوکار
مهندس ابوالفضل جوکار

از سال‌هایی که در انتشارات بین‌المللی گاج، فعالیت داشتم، خاطرات بسیار زیبا و ماندگاری، به یادگار دارم؛ محیطی سرشار از انرژی، اعتمادبه‌نفس حقیقی، پیشرفت و ایده‌پردازی‌های مفید و قابل‌اجرا. بدون هرگونه جانبداریِ نامعقول، چنین فضایی بدون حضور پررنگ مهندس ابوالفضل جوکار، به‌وجود نمیومد. ایشون همیشه ایده‌ها و طرح‌های بسیار بزرگی رو در ذهنشون پرورش میدادن و با استفاده از نیروهای به‌شدت کاربلد و پیگیر، اونا رو اجرایی میکردن؛ خیلی برام جالب بود که دائما در فکر طراحی، اجرا و بهینه‌سازیِ ایده‌های مختلف بودند. واقعا با جرات میتونم بگم که مهندس ابوالفضل جوکار، به‌نوعی سلسله‌جنبان حوزه‌ی بسیار بزرگ و مهمِ چاپ و نشرِ کتاب‌های کمک‌آموزشی کشور بودند. همیشه‌ی ایام، یکی از دغدغه‌های بنده، این بود که چرا از توانمندی‌های بالقوه‌ی ایشون، به‌نحواحسن استفاده نمیشه. با اینکه یه‌سری انتقادات عملکردی نسبت به ایشون دارم، ولی کاملا اذعان میکنم اگر مسئولین فرهنگی کشور (مخصوصا مسئولین حوزه‌ی چاپ و نشر) از ایشون دعوت کنن و از ایده‌های به‌شدت کاربردی و مدیریتی ایشون استفاده کنن، شاهد تحولی بسیار عظیم در حوزه‌ی چاپ و نشر کتاب و محصولات فرهنگی خواهیم بود. باز هم تاکید میکنم که این پیشنهاد برای بهینه‌سازی فضای چاپ و نشر کتاب رو بدون هیچ‌گونه جانب‌داری مطرح کردم و مطمئنم با عملیاتی‌شدن این پیشنهاد، شاهد سرافرازی و پیشرفت روزافزونِ ایران بزرگ خواهیم بود. به امید آن روز...

کتاب کمک آموزشیانتشاراتگاجایرانچاپ نشر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید