ویرگول
ورودثبت نام
محمد هاشمی
محمد هاشمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه خرید انرژی زا در دو هفته

من توی این دو هفته همه برند های انرژی زا رو استفاده کردم تقریبا

و اکثر اون انرژی زا ها زیاد تاثیری روی من حداقل نداشت و کیفیت خوبی واقعا نداشتن .


برای مثال اگه شما بری سوپر مارکت محل تون ، خب برند های مطرح مثل ردبول و ... اینا رو ندارن و اکثرا مارک های متفرقه و نسبتا متوسط رو دارن به همین دلیل هیچ کدوم شون تقریبا تاثیری خاصی نداره و فقط به دلیل داشتن قند بالا تا دقایقی میتونه شما رو سرحال کنه ...


ولی امروز وقتی رفتم مغازه یه انرژی زا ایرانی با یه قیمت مناسب و ظاهر فوق العاده جذاب دیدم ، قیمتشم نسبتا با بقیه برند های متوسط فرقی نداشت ، وقتی یخچال رو باز کردم و یکی از قوطی ها این انرژی زا جدید رو دیدم یک تفاوت خاصی رو با یه قوطی دیگه از این برند متوجه شدم ، دیدم این برند توی هر محصول از یک الگو خاص برند استفاده کرده ، یعنی قوطی انرژی زا اولی با دومی متفاوته ، ولی با یک طعم هستن ، و یه کار خلاقانه انجام داده بود داشتن یک بارکد برای دیدن بروج فلکی بود و با اسکن کردن اون بارکد میتونید بروج فلکی روی ببنیید کلا کار خیلی جالب و جذابی بود و بر خلاف سایر برند های توی این رنج قیمت خیلی تاثیر گذاری بیشتری روی بدن داره


اسم این برند : لایف استار

قیمتش : 12 هزار تومان


Blog / botkaj.ir

انرژی زامحمد هاشمیلایف استار
برنامه نویس و توسعه دهنده سمت سرور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید