ویرگول
ورودثبت نام
هادی حسین پور
هادی حسین پور
خواندن ۵ دقیقه·۵ ماه پیش

به روز دیجی | لپتاپ استوک از بروز دی جی بخریم یا نه؟ [تجربه خرید+ پیشنهاد]

چطور با فروشگاه به روز دی جی آشنا شدم

چند روز پیش به صورت آنلاین از فروشگاه به روز دی جی لپتاپ استوک خریدم

یک ماهی میشه کمرم رو عمل کردم و مجبورا نتونستم حضوری برم فروشگاه و خرید کنم بخاطر همین ترجیح دادم یک خرید آنلاین دلچسب داشته باشم، توی اینترنت گشتم دیدم یکی از اساتیدم که همتون می‌شناسید (استاد جادی میرمیرانی) یه پست منتشر کرد به عنوان "من چه لپتاپی خریدم؟" منتشر کردن.

استاد میرمیرانی
استاد میرمیرانی

یکمقدار اطلاعات جذاب دستگیرم شد برای خرید لپتاپ استوک، فردای همون روز توی دیوار دنبال مدل و قیمت ها میگشتم که دیدم "به روز دی جی" هم توی دیوار داره تبلیغاتش رو میزاره... پس این شد که به فال نیک گرفتم و تلاقی گفته های استاد و دیدن تبلیغ "به روز دی جی" توی دیوار رو

تصمیم به خرید محصول: فروشگاه لپتاپ استوک به روز دی جی

جمعا بخاطر پیشنهاد استاد جادی و این تلاقی و حس خوبی که داشتم خرید کردم و در عرض چند پیام بخاطر توصیه های قبلی که داشتم پول رو پرداخت کردم.

اسماعیل بنی هاشمی به روز دیجی
اسماعیل بنی هاشمی به روز دیجی

خلاصه عکسی که برام فرستادن تمیز و مرتب بود ولی وقتی لپتاپ رسید به دستم متوجه عمق فاجعه شدم... الان عکس هاشو میزارم ببینید.


زخم کاری به روز دی جی به مشتری خرید لپتاپ استوک

یه پیک گرفتن واسم و از میرداماد تا پردند 300.000 تومن هزینه اش رو پرداخت کردم و خوشحال (تی تاب در دست) رفتم بالا که الان میترکونم و کلی کار جدید میتونم باهاش انجام بدم...

لپتاپ رو که از بسته بندی‌ درآوردم انگار یه آب سردی ریختن رو سرم دیدم مدل رو اشتباه فرستادن، حالا اون به کنار دستگاه انقدر آشغاله روی لپتاپ رو برداشتن با برچسب کاور کردن! نمیدونم اسمش چیه ولی این نون خوردن داره خدایی؟ کسی که پول داشته باشه نمیاد لپتاپ استوک بخره که! آه ما بدبخت بیچاره ها سریع تر میگیره 😂 (پیرزن درونم و فعال کردم)

چندتا عکس میزارم

لپتاپ های استوک سایت به روز دی جی کیفیت A+++++++++++++++++++++++++
لپتاپ های استوک سایت به روز دی جی کیفیت A+++++++++++++++++++++++++


این مدل لپتاپ استوک دل هست از فروشگاه به روز دی جی با کیفیتی A++++++++++++ 😂👌

آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی


به روز دی جی را از روی ظاهر قضاوت نکنید

خلاصه گفتم باشه عب نداره بزا ببینم توش چه خبره این ظاهرشه از روی ظاهر قضاوت نکنم. خلاصه اومدم درب لپتاپ باز کنم گفت تِق، سریع بستم یبار دیگه گفت تَق...

هیچی لولای دربش خراب بود روغن کاری نکرده بودن🤣

اینا رو میبینی آقای رنگو؟
اینا رو میبینی آقای رنگو؟

ای بابا با این حالت هم گفتم باشه عب نداره تا صبح نشستم روش نرم افزار نصب کنم ولی دیدم اصلا درایو نداره!

خدا به کسب و کارتون برکت بده ان‌شاءالله 🤣 هیچی اومدم درایور هارو از سایت نصب کنم رفت بلو اسکرین... هیچی دیگه دیدم ظاهر و باطن به روز دیجی یکیه خلاصه گفتیم.

از کوزه همان برون تراود که در اوست...


خلاصه اگه بهتون گفتن لپتاپ تمیزه نگران نباشید خیلی نگران باشید...

چشم عباس آقا
چشم عباس آقا


شب کذایی؛ خرید اینترنتی لپتاپ استوک از به روز دی جی

هیچی نشستم گفتم چه خاکی تو سرم بریزم این واقعا آشغال به دستم رسیده 22.000.000 میلیون تومن هم بابت این آشغال از من پول گرفتن (بخاطر عملم بی پول شدم این تنها داراییم بود) شبانه پیام دادم بهشون توی واتس اپ.

اینجا دیگه اشکم در اومده بود
اینجا دیگه اشکم در اومده بود


به روز دی جی لپتاپ رو برام تعویض کرد آخ جووون

صبح پاشدم رفتم فروشگاه و مدلی که قرار بود بهم بدن رو بگیرم، دستگاه رو کوبیدن رو میز گفتن بفرما نگاه کردم دیدم دور تا دورش شکسته خط و خش شدید داره، گفتم نمیخوام پولم رو بدید گفتن نمیشه باید همین و برداری... هیچی کلی التماس که حداقل برام عوض کنید...

امان از دستت به روز دی جی همین که مینویسم اعصابم خورد میشه....

بعد برای تعویض لپتاپ مدل های مونده و آشغالش رو پیشنهاد میداد... فروشنده کار درست اینه، بازار یابی صحیح و مشتری مداری همین شکلیه دقیقا... انگار رفتی وسط جنگل باید آماده باشی نخورنت... در واقع اگه برم تو صنف نونواها بیشتر به آدم احترام میزارن تا صنف لپتاپ استوک ها......


بازاریابی نوین به سبک فروشگاه لپتاپ استوک به روز دیجی

خلاصه یه لپتاپ گذاشت جلوم گفت این 26 تومنه اگه با کیفش برداری بهت میدم 25 تومن

بابا مارکترررر بابا خفن.... اینو سر کلاس ها به کار آموز هام یاد میدم از این به بعد...


رفتم توی سایت لیست قیمت رو دیدم لپتاپ 26 تومنی شون خورده 22 تومن... یعنی این پولا راحت می‌خورید خدایی؟ بخدا من شب خوابم نمی‌بره به یکی بدهکار باشم


وایستادم گفتم نمیخوام پولمو بده میخوام برم🤣 پولمو هم نمی‌داد آخرش برام لپتاپ رو با جریمه زد 23.500 کلی التماس کردم که آقا من وضعم خوب نیست مشکل دارم... التماس میکنیم که حقمون رو بگیریم این بازاریابی خیلی خفنهههه شما به زودی گنده ی تهران میشید...


خب آخرش چی شد؟
با کلی بی احترامی لپتاپ رو کردن تو پاچم، گفتم آقا تست کن گفت تست نداره... گفتم حداقل شارژر رو تست کن گفت سالمه برو... هیچی دیگه اومدم خونه لپتاپ هم مانیتورش مشکل داره هی خاموش میشه.

خلاصه ما که راضی نیستیم حرومه...


جمع بندی

این نظر شخصی من و تجربه ای بود که برام پیش اومد من نمیگم از فروشگاه اینترنتی به روز استوک خرید کنید یا خیر تصمیم با خودتون ولی اگه خواستید خرید کنید


  1. حتما حضوری برید اصلا به هیچ کس اعتماد نکنید توی این صنف
  2. یک فلش ببرید و نرم افزار های تست رو بریزید
  3. توی فلش حتما فایل صوتی و تصویری هم بزارید
  4. سلامت باطری رو هم چک کنید
  5. اگه گفتن کارانی باور نکنید نه تست میدن نه گارانتی گردن نمیگیرن محصول خودشون رون
  6. اگه واقعا پول بیشتری دارید لپتاپ استوک نخرید شده وام بگیرید یا قرض کنید ولی استوک خرید نکنید
  7. اگه بلد نیستید حتما یه دوستی رو ببرید که بلده تنها نرید


این پست آپدیت میشه ورژن ۲ رو هم مینویسم با پیشنهاد خرید مدل نو و هم قیمت و تجربه های دیگه ام.

یه لینک هم به سایت به روز دی جی میدم کیف کنه بک لینک مفتی بگیره.

https://beroozdg.com/


موفق و پیروز باشید


لپتاپ استوکبه روز دی جیبروز دی جیتجربه خریدناراحتی
پست ها تبلیغاتی می باشد برای اطلاع از نوع همکاری و دریافت تعرفه تماس بگیرید 09022022278
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید