ویرگول
ورودثبت نام
سعید صادق زاده
سعید صادق زاده
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خدای خوب و مهربانم



خدای خوب و مهربانم
آنقدر تو بزرگ و مهربان هستی
آنقدر تو بخشنده و مهربان هستی
آنقدر تو خوب و عزیز هستی
آنقدر تو بی نیاز و لایتناهی هستی
آنقدر تو صبور و کریم هستی
که بخشندگی خاص تو است
بزرگی خاص تو است
خدایی کار تو است
خدا بودن برای تو است و بندگی برای من
بنده باشم تا عبد تو باشم و تو برایم خدایی کنی
فرمان بردار تو باشم تا فرمان تو را اجرا کنم
شیرین است نام تو را در سینه داشتن
زیبا است اسم تو را در خاطر داشتن
چه بهتر از این با تو عشق بازی کردن
با تو صحبت کردن
درد دل کردن
در آغوش خیال تو غرق شدن
با خیال تو بی خیال شدن
با یاد تو آرام شدن

خدای مهربان مندوست داشتنی ترینخداونداخدای خوبی هاخداوندگار
با نام خداوند اینجا من می نویسم برای دل خودم و برای خدای خودم امیدوارم که دوست داشته باشید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید