ویرگول
ورودثبت نام
سعید صادق زاده
سعید صادق زاده
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

درد چیست؟

درد چیست؟

درمان چیست؟

از کجا درد آمد؟ چرا درد آمد؟

مگر تو نبودی که این درد جا پیدا کرد و شد همه زندگی من

درمان را کو؟

درمان چرا از من رو بر می گرداند؟

چه کنم ،تا درمان پیدا کنم؟

دلتنگی از چه است؟

بی‌قراری از چه است؟

چرا درد ، چرا دلتنگی ؟

اگر هستی ، ببینمت.

اگر نیستی ، پس چرا می بینمت.

چرا یادت از خاطرم پاک نمی شود؟

چرا خاطرم با خاطره هایت ،خاطره سازی می کند؟

تو چه هستی؟

تو چگونه ای؟

چرا دست از سر من بر نمی داری؟

بگو تا بیاییم دنبالت

بگو تا بیاییم به دیدنت

ببینم تو را ، لمس کنم تو را

از بودن تو من هم بودن پیدا می کنم

از بودن تو من هم سر مست می شوم.

باشد ، نمی آیی

بگو من کجا راه پیدا کنم؟

بگو من کجا را نشانه کنم؟

کجاست نشانه تو ؟

کجاست جای تو ؟

تو بگو

من آماده ام برای آمدن تو

با نام خداوند اینجا من می نویسم برای دل خودم و برای خدای خودم امیدوارم که دوست داشته باشید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید