ویرگول
ورودثبت نام
حمیدرضا میرزایی نسب
حمیدرضا میرزایی نسب
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

نمونه کار - بشقاب یکم پیچیده

ساندویچ سبزیجات
ساندویچ سبزیجات
سالاد انار
سالاد انار
سالاد پروتئین
سالاد پروتئین
استیک فیله
استیک فیله
ساندویچ استیک
ساندویچ استیک
پستو ریگاته
پستو ریگاته

چه چیزی مهم تر از علاقه است؟

من به شخصه فکر میکنم اگر به کارت علاقه داشته باشی، همه کار میتونی انجام بدی.

علاقه باعث میشه اگر 10 ساعت هم سر پا باشم به چشمم نیاد. همین 10 ساعت سرپا بودن باعث میشه هر روز توی کارم پیشرفت کنم. حتی اگر شده فقط یک قدم به جلو بردارم.

زندگی خیلی کوتاه تر از اونه که آدم خودش رو وادار به انجام کاری کنه.

وقتی آشپزی رو پیدا کردم، یه بار به اندازه یه کوه از روی دوشم برداشته شد. سردرگمی هام تموم شدن. یه هدف پیدا کردم برای رسیدن. همین باعث شد تو کمتر از سه سال، راهی رو برم که خیلیا تو 20 سال هم نرفتن....

الآن هم که حدودا پنج سال میگذره، هر روز بیشتر و بیشتر عاشق کارم میشم و براش تلاش میکنم.


راه انداز رستورانبهترین راه انداز رستورانشغل مورد علاقه
آشپز بین الملل و راه انداز رستوران ایتالیایی و فرنگی و فست فود/ اینجا در مورد تجربیاتم در زمینه مدیریت فست فود و رستوران صحبت میکنم. آدرس وبلاگم: http://hamidrezamirzaeinasab.blogfa.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید