ویرگول
ورودثبت نام
رحیم قاسمی
رحیم قاسمی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

هوش مصنوعی رام نشدنی

https://www.aparat.com/v/R7QIM

امروز وب سایتی رو میخوام بهتون معرفی کنم ؛ که هوش از سرتون میبره ?? وب سایت کپشن بوت متعلق به شرکت مایکروسافته ؛این وب سایت تقریبا همانند انسان می تونه تمام تصاویر رو با تلرانس خیلی خوبی درست تشخیص بده ؛ من به صورت رندوم یک سری عکس رو از نت ذخیره کردم و چک کردم ؛ کاملا منو بهت زده کرد ؛اسامی افراد رو طوری میاره که انگار باهشون بزرگ شده و برای افراد غیر معروفم وضعیت شو میگه برای مثال من عکسی از خودمو زمان خوردن غذا قرار دادم و میگه یه فرد در ستوران پشت میز غذا خوری ??? ویدیو دو دقیقه ای زیر رو حتما از دست ندین ?? اینم ادرس وب سایتش: https://www.captionbot.ai/

#موفقیت #استارتاپ #برنامه_نویسی #هوش_مصنوعی #همپاد_کو

مدیر فنی تیم برنامه نویسی همپادکو(ایده هایتان را به واقعیت تبدیل می کنیم)
دیتا‌آی‌او، یک وبلاگ اجتماعی از متخصصین علوم داده، یادگیری ماشین، کلان داده، پردازش تصویر، صوت و ویدیو است که تجربیات و آموخته‌های خود را در قالب نوشته در این وبلاگ منتشر می‌کنند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید