ویرگول
ورودثبت نام
همراه تو
همراه تو
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

همراه تو در نقد فیلم

چند هفته‌ای از تصمیم من برای حذف تمامی مقالات من در ویرگول می‌گذرد. طی این مدت در انتخاب موضوع برای نوشتن و نگارش تردید داشتم؛ اما باید هر طور شده وبلاگی را با هر هفته یک مقاله دو هزارکلمه ای اداره می کردم تا به این واسطه از دنیای وب فارسی جدا نشوم.

بنابراین تصمیم گرفتم هر پنج وبلاگم را حذف کنم، و وبلاگ همراه تو را تاسیس کنم. توی این وبلاگ نقد فیلم های سینمایی، سریال‌ها و همین طور معرفی فیلم های جذابی که کمتر دیده می‌شوند را می‌نویسم و قرار می‌دهم.

همچنین لینک سایتی که برای دانلود این آثار بهتر است را هم به صورت کوتاه شده می گذارم.(کوتاه شده توسط اپیزو به منظور کسب در آمد)

بنابراین اگر دوست دارید که فیلم های سینمایی بهتری را برای مشاهده انتخاب کنید، حتما وبلاگ همراه تو را دنبال و پیگیر مطالب آن باشید.

با تشکر

حبیب آذرگشسب


همراه تونقد فیلممعرفی فیلمسریالفیلم سینمایی
همراه تو در نقد و معرفی فیلم‌های سینمایی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید