ویرگول
ورودثبت نام
Hana
Hana
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بنویس... write

داشتم دنبال کار داوطلبانه در ترکیه می‌گشتم که مدتهاست رؤیای منه... نمیدونم چی شد به اینجا رسیدمدنیای مجازی آدم رو شگفت زده میکنه مدتی قبل در همین دنیای شگفت انگیز یه دوست خوب گیدا کردم... من سخت با آدمها ارتباط میگیرم این دنیای عجیب، وارد دنیای عجیب من شده و نمیدونم آخرش به کجا خواهد رسید...

دنیای مجازی آدم رو شگفت زده میکنه مدتی قبل در همین دنیای شگفت انگیز یه دوست خوب پیدا کردم... من سخت با آدمها ارتباط میگیرم ، اما...

این دنیای عجیب، وارد دنیای عجیب من شده

و نمیدونم آخرش به کجا خواهد رسید...

اینجا رو هم که خیلی اتفاقی پیدا کردم، دیدم نوشته بنویس

منم نوشتم... ?

همین!

I was looking for a volunteer job in Turkey, which was my dream for a long time... I don't know what happened that I ended up here...

The virtual world will surprise you.

Some time ago I found a good friend in this wonderful world...

I have a little trouble communicating with people, but I'm comfortable here

This wonderful world has entered my wonderful world and I don't know where it ends...


I found it here by accident.

I found it here by accident. : write here

I also wrote...?

That's all ?



سفرکار داوطلبانهترکیهایرانتهران من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید