ویرگول
ورودثبت نام
⸤ حنـٰـآن | ????? ⸣
⸤ حنـٰـآن | ????? ⸣
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من ناموس کسی نیستم?

هشتکی که این روز هاقلب جامعه من را هدف گرفته وقلب جامعه یعنی زنان ناموس یعنی ارزشمند ترین چیز معنی این هشتک در خانواده یعنی من، متعهد به شوهرم نیستم ?و اگر تعهد زن به شوهر و برعکس نباشد باعث اعتیاد فحشا فروپاشی نابودی فرزندان و... میشود

امام علی (ع) میفرماید :

بپرهیز از اینکه به جز در غیر موردش غیرت داری کنی چرا که غیرت بی جا زنان مومن و پاک را به ناپاکی و گناه سوق میدهد

دین من دین اعتدال سرزمین من سرزمین غیرت ناموس و ناموس پرستی است مردان غیرتمند سرزمین من سر نمی برند نه! سر میدهند حتی برای تویی که میگویی من ناموس کسی نیستم



ناموس پرستیسر دادن شهداهدف دوباره دشمن
بسم‌اللھ...‌" - ‏شیعه‌ی‌مولا‌علی‌اسیرجوسازی‌ های‌جریانِ‌نفاق نمیشه‌؛چون‌ قدرت‌‌تفکرواستدلال‌علوی‌داره!!? ‌ ادرس ایتا:https://eitaa.com/hananiha313:
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید