ویرگول
ورودثبت نام
Hidro
Hidro
خواندن ۲ دقیقه·۱۹ روز پیش

برنامه های بعد کنکورم

تو طبیعت مطالعه کردن یکی از کارهای مورد علاقه منه :)
تو طبیعت مطالعه کردن یکی از کارهای مورد علاقه منه :)


خب اول از همه امیدوارم که کنکورمو عالی بدم تا بعدش بتونم با حال خوب به برنامه هام برسم .

۱) دوست دارم اول از همه رو خودم و توسعه شخصیم کار کنم

تقویت اراده

تقویت اعتماد به نفس

تقویت عزت نفس

تقویت مهارت سخن گفتن

و ...

۲) بیشتر تو طبیعت باشم و طبیعت گردی کنم :)

عاشق اینم که تو طبیعت بشینم و چشامو ببندم و گوش به صدای باد و خش خش برگای درختا و آواز پرنده ها بدم 🍃🕊️

۳) اگه تونستم سفر هم برم خیلی خوب میشه

۴) باشگاه برم حتمااا

و کنارش هم هر روز تو خونه ورزش کنم به خصوص صبح ها مخصوصا ورزش برای افزایش قد

۵) خوندن کتاب های

اثر مرکب

لطفاً گوسفند نباشید

کتابخانه نیمه شب

و دختری در قطار

و فعلا همینا ... چون خیلی وقته خریدم اما وقت نکردم بخونم :(

۶) رسیدگی به پوست و مو و داشتن روتین واسه تقویتشون

۷) دیدن فیلم هایی که فعلا یادم نمیاد و همینطور یه دل سیر موزیک گوش دادن

۸) شروع کردن برای تقویت زبان و کنارش فیلم فرندز دیدن

و همینطور آموزش به مامانم :)

۹) نقاشی کشیدن :) خیلی وقته نقاشی نکشیدم. دوست دارم یک کار خلاقانه تو این زمینه انجام بدم

۱۰) سوراخ کردن گوشم واسه دومین بار

۱۱) رفتن پیش تراپیست

۱۲) آشپزی کردن 😋 کاری که خیلی کم انجام دادم میخوام تو این تابستون آخر هفته ها آشپزی کنم به خصوص غذاهای جدید و محلی استان ها

۱۳)بیشتر وقت بزارم با خانواده و فیلم ها و سریال های جدید و پرطرفدار جهان رو واسشون آخر هفته ها بزارم تا با هم ببینیم

یعنی هر هفته یه فیلم جدید و آموزنده آماده کنم واسه دیدن

۱۴) گوش دادن به پادکست های

جافکری

رادیو راه (مجتبی شکوری)

۱۵) تمرین اسکیت سواری و دوچرخه سواری

۱۶) تمرین کردن کشیدن درست خط چشم😐 هیچ وقت نتونستم واسه خودم درست بکشم :(



فعلا همینا رو میخوام انجام بدم اگه کاری خواستم اضافه کنم بعدا میگم

فعلا همینا رو میخوام انجام بدم اگه کاری خواستم اضافه کنم بعدا میگم فعلا همینا رو میخوام انجام بدم اگه کاری خواستم اضافه کنم بعدا میگم

خطاب به خودم: روزای خوبی در انتظارته لطفاً کم نیار و بدون بعد هر سختی آسونیه ، تلاشتو بکن تا تابستونتو با خیال راحت بگذرونی به امید خدا 🤍🌱

یه روز خوب :)
یه روز خوب :)




تفریحکتاب خوانیبرنامههدفتابستان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید