ویرگول
ورودثبت نام
حسین شورگشتی
حسین شورگشتی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

صفحه دوم

کتاب را باز می‌کنم...

صفحه اول که هیچ؛ تکراری است... می‌رویم سراغ صفحه دوم... بسم الله... گذرواژه رو بزن تا کتاب را معرفی کنم...

الف، لام، میم...

این کتابی است که بدون هیچ شکی از طرف خداست...

هدف از آن هدایت است... هدایت به سوی کمال... چیزی که تمام انسان ها بدنبال آنند...

-اما صبر کن... چطور باید هدایت را در این کتاب پیدا کنم؟

شرط دارد...

هُديً لِلْمُتَّقين...باید از متقین باشی؟؟

-متقین دیگه کی هستن؟؟

الَّذينَ يُؤْمِنُونَ بِالْغَيْبِ وَ يُقيمُونَ الصَّلاةَ و مِمَّا رَزَقْناهُمْ يُنْفِقُونَ...

چشمانم را می بندم و به این فکر می کنم که چند درصد زندگی من جزو متقین است...

قیامت، نماز و انفاق...

برمی‌گردم به صفحه قبل...

اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ...

قرآنهدایتنمازقیامتصراط
طلبه و دانش‌پژوه رشته روانشناسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید