ویرگول
ورودثبت نام
جهش بازیسازی ایران #ثریای_بازیسازی
جهش بازیسازی ایران #ثریای_بازیسازی
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

مشکلات دیگر درب | The Other Door Problem

مشکالت دیگر درب | The Other Door Problem

برای کمک به مردم در درک تفکیک وظایف در یک شرکت بزرگ، گاهی اوقات به نحوه برخورد دیگران با درب می پردازیم.

مدیر خالق: بله، ما در این بازی قطعا به درب نیاز داریم.
مدیر پروژه: من وقت می گذارم تا مردم درب خانه ها را درست کنند.
طراح: من یک تحقیق موثق نوشتم که توضیح می دهد که برای انجام چه کاری به درب احتیاج داریم.
کانسپت آرتیست: من از درها نقاشی های زیبایی ساخته ام.
مدیر هنری: این نقاشی سوم دقیقا از همان سبک درهایی است که ما به آن نیاز داریم.
هنرمند محیط زیست: من این نقاشی را از یک در برداشتم و آن را به یک هدف در بازی تبدیل کردم.
انیماتور: من در را باز و بسته کردم.
طراح صدا: صداهایی را برای زمانی که در باز و بسته میشود تنظیم کردم.
مهندس صوت: صدای باز و بسته شدن درب بر اساس محل و جهت بازیکن تغییر می کند.
آهنگساز: یک آهنگ تم برای در ساختم.
آرتیست جلوه بصری : هنگام باز شدن در، جرقه های جالب توجهی به آن اضافه کردم.
نویسنده: وقتی در باز می شود، بازیکن می گوید ، سلام نگاه کن! در باز شد.
نورپرداز: هنگام قفل شدن درب، یک چراغ قرمز و هنگام باز شدن، یک چراغ سبز روشن می شود.
بخش حقوقی: هنرمند محیط زیست، آرم استارباکس را روی در گذاشت. اگر نمی خواهید از شما شکایت شود باید این مورد را اصلاح کنید.
شخصیت شناسی: تا زمانی که این درب شروع به پوشیدن کلاه نکند یا ویژگی از یک انسان را نداشته باشد، برایم اهمیتی ندارد.
برنامه نویس گیم پلی: درب بر اساس نزدیک شدن بازیکن باز و بسته می شود. همچنین می تواند از طریق اسکریپت قفل و باز شود.
برنامه نویس هوش مصنوعی: دشمنان و متحدان اکنون می دانند در کجا قرار دارد و اینکه آیا آن ها قابلیت عبور از در را دارند یا خیر.
برنامه نویس شبکه: آیا الزامی است همه بازیکنان ببینند درب همزمان باز است؟
مهندس Release: اگر درها را روی دیسک می خواهید باید تا ساعت 3 بعدازظهر وارد شوید.
برنامه نویس هسته موتور : کد را بهینه سازی کرده ام تا بازی 1221 درب داشته باشد.
برنامه نویس ابزار: قرار دادن درب ها را برای شما آسان تر کردم.
طراح سطح: در را در سطح خود قرار داده و قفل کردم. بعد از یک رویداد، قفل آن را باز کردم.
طراح UI : در حال حاضر یک عالمت عینی روی درب قرار دارد که نماد مخصوص به آن ،روی نقشه وجود دارد. طراح نبرد: دشمنان در پشت درها افراد زیادی را قرار میدهند و ورود متحدانشان به محل را با آتش پوشش میدهند. در صورتی که بازیکن متوجه وجود دشمنان شود، آنها پشت درب دیگری اجتماع می کنند.
طراح سیستم: یک بازیکن سطح 1 با باز کردن این درب با هزینه 3 طلا xp111 درآمد کسب می کند.
طراح کسب درآمد: ما می توانیم 2900 دلار از بازیکن دریافت کنیم تا درب برای وی باز شود یا اینکه 21 ساعت منتظر بماند تا به طور خودکار باز شود.
تستر Q/A :من به سمت درب رفتم. دویدم سمت درب. پریدم سمت درب. در چهارچوب درب ایستادم تا درب بسته شد. تیر هایم را ذخیره کردم و دوباره خشابم را پر کردم و به سمت در رفتم. مردم و مجددا جان گرفتم و سپس به سمت در رفتم. نارنجک به سمت در پرتاب کردم.
تجربه کاربری / محقق قابلیت استفاده: با بررسی برخی افراد که از در عبور می کنند میتوانیم متوجه شویم چه مشکلاتی وجود دارد.
محلی سازی: ما میتوانیم کلمه درب را به زبان های مختلف از جمله ایتالیایی و لهستانی و ....ترجمه کنیم.
تهیه کننده: آیا الزامی است آن درها را به همه بدهیم یا می توانیم آنها را برای جایزه پیش خرید پس انداز کنیم؟
ناشر: این درها واقعا به برجسته شدن این بازی کمک می‌کند.
مدیر عامل شرکت: من می خواهم همه شما بدانید که من چقدر از وقت و تالش برای ساختن این درها قدردانی می کنم.
روابط عمومی: برای همه طرفداران ما ، شما با افشاگری بعدی ما دیوانه خواهید gamedev #doors #nextgen #retweet# شد
مدیر اجتماع: من به طرفداران اطالع می دهم که نگرانی های آنها در مورد درها در آینده برطرف خواهد شد. پشتیبانی مشتری: یک بازیکن با ما تماس گرفته است، در مورد درها گیج است. من به آنها دستورالعمل های مفصلی در مورد نحوه استفاده از آنها دادم.
بازیکن: من حتی به درهایی که آنجا وجود داشت، توجه ای نکردم.


یکی از دلایلی که این مثال را دوست دارم این است که بسیار پیش پا افتاده است. این تصور وجود دارد که طراحی بازی پر زرق و برق و جالب است و همیشه در مورد ایده های دیوانه و سرگرم کننده است. اما وقتی کارم را شروع می کنم ، "بگذارید در مورد درها به شما بگویم ..." این موضوع کاملا منطبق بر ملاحظات عملی روزمره است.


مترجم : خانم عارفه جماشی

ترجمه مقاله : The Door Problem

گردآوری : جهش بازیسازی

آدرس کانال : https://t.me/IranGameIndustryPromotion

بازیبازیسازیتجربهکسب و کاربازیسازی مستقل
"جهش بازی سازی ایران" با هدف پیشرفت و دستیبابی به علم صنعت بازی سازان ایرانی ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید