برای کمک به مردم در درک تفکیک وظایف در یک شرکت بزرگ، گاهی اوقات به نحوه برخورد دیگران با درب می پردازیم.
مدیر خالق: بله، ما در این بازی قطعا به درب نیاز داریم.
مدیر پروژه: من وقت می گذارم تا مردم درب خانه ها را درست کنند.
طراح: من یک تحقیق موثق نوشتم که توضیح می دهد که برای انجام چه کاری به درب احتیاج داریم.
کانسپت آرتیست: من از درها نقاشی های زیبایی ساخته ام.
مدیر هنری: این نقاشی سوم دقیقا از همان سبک درهایی است که ما به آن نیاز داریم.
هنرمند محیط زیست: من این نقاشی را از یک در برداشتم و آن را به یک هدف در بازی تبدیل کردم.
انیماتور: من در را باز و بسته کردم.
طراح صدا: صداهایی را برای زمانی که در باز و بسته میشود تنظیم کردم.
مهندس صوت: صدای باز و بسته شدن درب بر اساس محل و جهت بازیکن تغییر می کند.
آهنگساز: یک آهنگ تم برای در ساختم.
آرتیست جلوه بصری : هنگام باز شدن در، جرقه های جالب توجهی به آن اضافه کردم.
نویسنده: وقتی در باز می شود، بازیکن می گوید ، سلام نگاه کن! در باز شد.
نورپرداز: هنگام قفل شدن درب، یک چراغ قرمز و هنگام باز شدن، یک چراغ سبز روشن می شود.
بخش حقوقی: هنرمند محیط زیست، آرم استارباکس را روی در گذاشت. اگر نمی خواهید از شما شکایت شود باید این مورد را اصلاح کنید.
شخصیت شناسی: تا زمانی که این درب شروع به پوشیدن کلاه نکند یا ویژگی از یک انسان را نداشته باشد، برایم اهمیتی ندارد.
برنامه نویس گیم پلی: درب بر اساس نزدیک شدن بازیکن باز و بسته می شود. همچنین می تواند از طریق اسکریپت قفل و باز شود.
برنامه نویس هوش مصنوعی: دشمنان و متحدان اکنون می دانند در کجا قرار دارد و اینکه آیا آن ها قابلیت عبور از در را دارند یا خیر.
برنامه نویس شبکه: آیا الزامی است همه بازیکنان ببینند درب همزمان باز است؟
مهندس Release: اگر درها را روی دیسک می خواهید باید تا ساعت 3 بعدازظهر وارد شوید.
برنامه نویس هسته موتور : کد را بهینه سازی کرده ام تا بازی 1221 درب داشته باشد.
برنامه نویس ابزار: قرار دادن درب ها را برای شما آسان تر کردم.
طراح سطح: در را در سطح خود قرار داده و قفل کردم. بعد از یک رویداد، قفل آن را باز کردم.
طراح UI : در حال حاضر یک عالمت عینی روی درب قرار دارد که نماد مخصوص به آن ،روی نقشه وجود دارد. طراح نبرد: دشمنان در پشت درها افراد زیادی را قرار میدهند و ورود متحدانشان به محل را با آتش پوشش میدهند. در صورتی که بازیکن متوجه وجود دشمنان شود، آنها پشت درب دیگری اجتماع می کنند.
طراح سیستم: یک بازیکن سطح 1 با باز کردن این درب با هزینه 3 طلا xp111 درآمد کسب می کند.
طراح کسب درآمد: ما می توانیم 2900 دلار از بازیکن دریافت کنیم تا درب برای وی باز شود یا اینکه 21 ساعت منتظر بماند تا به طور خودکار باز شود.
تستر Q/A :من به سمت درب رفتم. دویدم سمت درب. پریدم سمت درب. در چهارچوب درب ایستادم تا درب بسته شد. تیر هایم را ذخیره کردم و دوباره خشابم را پر کردم و به سمت در رفتم. مردم و مجددا جان گرفتم و سپس به سمت در رفتم. نارنجک به سمت در پرتاب کردم.
تجربه کاربری / محقق قابلیت استفاده: با بررسی برخی افراد که از در عبور می کنند میتوانیم متوجه شویم چه مشکلاتی وجود دارد.
محلی سازی: ما میتوانیم کلمه درب را به زبان های مختلف از جمله ایتالیایی و لهستانی و ....ترجمه کنیم.
تهیه کننده: آیا الزامی است آن درها را به همه بدهیم یا می توانیم آنها را برای جایزه پیش خرید پس انداز کنیم؟
ناشر: این درها واقعا به برجسته شدن این بازی کمک میکند.
مدیر عامل شرکت: من می خواهم همه شما بدانید که من چقدر از وقت و تالش برای ساختن این درها قدردانی می کنم.
روابط عمومی: برای همه طرفداران ما ، شما با افشاگری بعدی ما دیوانه خواهید gamedev #doors #nextgen #retweet# شد
مدیر اجتماع: من به طرفداران اطالع می دهم که نگرانی های آنها در مورد درها در آینده برطرف خواهد شد. پشتیبانی مشتری: یک بازیکن با ما تماس گرفته است، در مورد درها گیج است. من به آنها دستورالعمل های مفصلی در مورد نحوه استفاده از آنها دادم.
بازیکن: من حتی به درهایی که آنجا وجود داشت، توجه ای نکردم.
مترجم : خانم عارفه جماشی
ترجمه مقاله : The Door Problem
گردآوری : جهش بازیسازی
آدرس کانال : https://t.me/IranGameIndustryPromotion