ویرگول
ورودثبت نام
پویان
پویان
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

لزوم داشتن فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار های کوچک و بزرگ

هر شخصی که کسب و کار داره در این دوران کرونا حسابی خطر رو حس کرده چون بدون هیچ اخطار و هشداری ممکنه که مغازش تعطیل بشه.
و بیزنسش ضرر کنه. خب بزارید از یک جنبه ی دیگه هم برسی کنیم این موضوع رو وقتی اکثر کسب و کار ها تعطیله مردم چطور وسایل و خدماتی که بهش نیاز دارند رو تهیه میکنند؟

دو حالت پیش میاد :

حالت اول : چون همه جا تعطیله هیچ کس از هیچ جا خرید نمیکنه نه غذا نه لباس نه ....

حالت دوم : از تو خونه چیزایی که میخوان رو خرید میکنند

خب حالا بیاید حالت شماره یک رو باهم برسی کنیم

این حالت به هیچ وجه منطقی نیست چرا که اگر مردم به مدت طولانی خرید نکنند. اتفاقای بدی میوفته پس بزارید بیشتر از این در موردش توضیح ندیم

اما بزارید به حالت دوم نگاهی بیاندازیم تو حالت دوم مردم از تو خونه هرچی میخوان تهیه میکنند. با استفاده از اینترنت غذا سفارش میدن
لباس میخرن خلاصه هرچی نیازه میخرن و دم در خونه تحویل میگیرن

خب یه سوال دارم ازت

بیزنس تو جوری هستش که مردم با اینترنت باهات در ارتباط باشن؟ یعنی خدماتت رو بدون اینکه تو و مغازت رو ببینن بهت بگن و تو براشون انجام بدی

بزا یکم ساده ترش کنم برات

الان کیف میفروشی خب! یکی که تو خونشه میتونه از طریق اینترنت پیدات کنه و بگه کیف میخوام و تو هم براش کیفی که میخواد رو بفرستی پولشو هم اینترنتی ازش بگیری؟

اگر جوابت نه هستش که باید بگم شاید اگر یه فروشگاه اینترنتی داشتی این اتفاق برات میوفتاد و تو هم جز اون دسته از رقیبات میشدی که فروشگاه اینترنتی دارن

اگرم که جوابت بله هستش و فروشگاه داری باز دو حالت داره یا درامد داری ازش یا نداری اگه داری که نوش جونت اگر نداری باید بهت بگم که عزیز دل احتمالا یه نکاتی رو نمیدونی که من سعی میکنم تو این وبلاگ بهت بگم چه خبره پس با من همراه باشید.


فروشگاه اینترنتیمعرفی فروشگاه اینترنتیآموزش طراحی سایتبرسی فروشگاه انلاین
پویا هستم و علاقه مند به یادگیری و توسعه ی کسب وکار های آنلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید