ویرگول
ورودثبت نام
IU.BTS  کانالی برای طرفداران آیو و بی تی اس
IU.BTS کانالی برای طرفداران آیو و بی تی اس
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

موزیک ویدیو SoulMate feat. IU از ZICO / زیکو و آیو

https://mihanvideo.com/v/SNHxz/ZICO_SoulMate_feat_IU

موزیک ویدیو SoulMate feat. IU از ZICO / زیکو و آیو مربوط به سال 2018 با کیفیت بالا

برای دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 720 اینجا کلیک کنید

با کیفت 480 اینجا کلیک کنید

برای دانلود آهنگ با کیفیت 320 اینجا کلیک کنید

این آهنگ موفق به دریافت جایزه Best Hip Hop/Urban Music در مراسم MAMA 2018 شد

موزیک ویدیو SoulMate feat. IU از ZICO / زیکو و آیو
موزیک ویدیو SoulMate feat. IU از ZICO / زیکو و آیو

صحبت‌های ZICO درمورد IU در مصاحبه با Korea Star Daily:

"ممنونم که 9 سال گذشته و من و IU تونستیم موزیسین هایی بشیم که میتونن موسیقی خاص خودشون و بسازن و تونستیم باهم کار کنیم. این تجربه واقعا بی نظیر بود. اگه دقیق به موزیک ویدئو نگاه کنین کاملا مشخص بود که بخاطر اون دست دادن رفاقتیمون داریم میخندیم چون واقعا خنده دار بود "


مصاحبه ZICO با Metro و صحبتهاش درمورد کنسرت و همکاری با IU

خواننده ZICO تور کنسرت King of the Zungle خودش رو در 11 و 12 آگوست در سئول برگزار کرد که اولین کنسرت سولوی او در کره بود. و با وجود این موفقیت، این رپر همچنان نگرانی هایی داشته:

"در دوره‌ی آماده شدن برای کنسرت، من به خودم شک داشتم که آیا میتونم اینکارو خوب انجام بدم یا نه، ولی از اول تا آخر کنسرت احساس کردم که دارم با شنونده ها یکی میشم. و به خصوص خیلی از PSY و IU (که به صورت افتخاری در کنسرت حضور داشتن) ممنون بودم. اونها حتی در زمان دیبیوی من هم بسیار مشهور بودن، به همین خاطر واقعا باعث افتخارم بود که با اونها همکاری کردم. احساس میکردم که انگار اونها یک کادوی خیلی بزرگ به من دادن! من همزمان هم نگران و هم هیجان زده بودم، و زمانی که اولین کنسرت رو تموم شد، احساس کردم که یک چالش بزرگ رو با موفقیت پست سر گذاشتم، با وجود اینکه پشیمونی هایی هم باقی مونده."

- اولین همکاری ZICO با IU در سال 2009 با آهنگ Marshmallow بود، و در جواب به این سوال که چه چیزی باعث شد که مدت زمان زیادی طول بکشه تا دوباره باهم همکاری کنن، ZICO به Metro گفت:

"از زمان اولین همکاری من با IU در آهنگ Marshamallow, ما باهم همکاری هایی در زمینه‌ی موسیقی داشتیم و من تو کنسرتش خواننده‌ی مهمان بودم. ولی وقتی میخواستیم با هم آهنگی منتشر کنیم، کارا پیش نمیرفتن. پس ما تا اومدن زمان درست صبر کردیم، و همچنان فکر کردیم که کی میتونیم باهم آهنگی منتشر کنیم، و بالاخره، شانسی برای انجام اینکار به دست آوردیم. من واقعا میخوام که قدردانیمو نسبت به IU بیان کنم؛ کار ضبط خیلی زیاد طول کشید تا تموم شه، نه بخاطر اینکه من ناراضی بودم بلکه بخاطر اینکه IU تا زمانیکه کاملا راضی نمیشد (راجب وکال هاش) از اتاقک ضبط بیرون نمیومد. من واقعا تحت تاثیر طرز رفتارش قرار گرفتم و سخت کوشیش واقعا برام یک الهام بود و تصمیم گرفتم که من هم هر وقت فرصت اینو داشتم که با بقیه همکاری کنم بهتر کار کنم."

- خواننده ZICO (با اسم اصلی وو جین هو) مطمئن شد که IU رو موقع کار کردن روی SoulMate در ذهنش نگه داره:

"اول، پیشنهاد همکاری و بهش دادم و رضایت و ازش گرفتم، بعد شروع کردم به فضای کلی آهنگ فکر کردن. مدام ورژن های مختلفی از آهنگهای ساخته شده رو براش میفرستادم و ازش چیزایی مثل این میپرسیدم: "نظرت راجبش چیه؟" یا "بنظرت آهنگ برای تو مناسبه؟" هروقت که من یه آهنگ جدید بیرون میدم، یه مفهوم و ژانر جدید و امتحان میکنم. SoulMate بیشتر فضا و استایل قدیمی داره، و IU صد در صد متوجه چیزی که من تصور کرده بودم شد."


- در ویدیوی SoulMate, رابطه ی دوستانه‌ی بین زوج مثل کریستال شفافه، همونطور که ZICO توضیح میده:

"من و IU توی موزیک ویدیو داریم باهم دست میدیم ولی اگه از نزدیک نگاه کنین، ما به هم لبخند میزنیم. این برنامه ریزی شده نبود و فقط اتفاق افتاد چون ما جو رو بامزه احساس کردیم."


SoulMateآیوزیکوآیو و زیکو soulmatezico
در این کانال میتونید تمام اجراها ، آهنگ ها و هرچیزی که یکی آرمی و یوئنا دنبالش میگرده رو پیدا کنید و چیزی های که از آیو و بی تی اس دوست دارید رو در قسمت نظرات برای ما کامنت کنید ممنون.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید