ویرگول
ورودثبت نام
دریا هستم
دریا هستم
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سلام..! :)

سلام..!:) اسم من دریاست. من در جنوب ایران زندگی می کنم. چند سالی میشه که با ویرگول آشنا شدم و میدونستم یروز اینجا شروع می کنم به نوشتن ..


من از وقتی یادمه بعضی چیزا برام رنگ داشت. بعضی حس ها، بعضی جاها، بعضی آدما، بعضی آهنگ ها و خلاصه هرچی! اولش.. یعنی از وقتی یادمه تا 16 15 سالگی فکر می کردم همه اینجورین. تا وقتی یروز توی مدرسه پیش همکلاسیام گفتم ریاضی نارنجیه و همه بهم خندیدن!

هنوزم ریاضی برام نارنجیه، فیزیک آبیه، خشم بنفشه و شادی آبی روشن.. چند وقت پیش یه فیلمی داشتم نگاه می کردم که موسیقی متنش نسکافه ای بود..

طول کشید تا راجع به حس آمیزی یا همون سینستزیا بفهمم. مثل اینکه مثل چال لپ یجور اختلاله! البته از نوع ذهنی نه ماهیچه ای!:)

بیش فعال بودنمو هم وقتی متوجه شدم که همیشه رو یه کار تمرکز کردن برام حوصله سر بر و غیر ممکن بوده و دوربریام منو به خیلی سریع بودن و هفت ماهه بدنیا اومدن متهم می کنن!

اینجا، توی ویرگول، دلم میخواد راجع به عطرها بنویسم. عطر ، بعد از بارون بیشترین چیزیه که بهم آرامش میده. خیلیاشون هم برام رنگ تداعی میکنن. اطلاعاتم راجع به عطر بد نیست و براش تولید محتوا هم انجام میدم. میدونم با علاقه و اطلاعاتم میتونم بین دوست داران و حرفه ای های عطر برای خودم جا باز کنم!:)

امروز، 14 تیر ماه 1401 یکم برام خاکستری و استرس زا پیش رفت و اصلا تو برنامم نبود آخرای شب توی ویرگول اکانت بسازم. ولی حالا متن معرفی خودم رو هم تموم کردم!

الان که دوباره تاریخ رو نگاه کردم متوجه شدم چقدر تاریخ امروز 1 و 4 داره.. نه؟!


ویرگولآبی روشنحس آمیزیعطرسینستزیا
عاشق عطرم، بیش فعالی و حس آمیزی دارم و اگه مهندسی برق نمیخوندم حتما یه پیانیست می شدم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید