ویرگول
ورودثبت نام
خسته؛
خسته؛
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

مرلین منسون شیطان پرست است؟!

درود و سلام به همه عزیزانی که دنبال جواب این سوالن که ایا خواننده و راک استار معروف، مرلین منسون شیطان پرسته؟

بنده در این مقاله از مصاحبات و گفته های خود منسون استفاده کردم و هیچ نظرشخصی ای القا داده نشده .


اول به این میرسیم که مرلین منسون واقعا در کلیسای شیطان آنتون لاوی ، مقام کاهن شیطان رو گرفت؟

جواب این سوال بله هست ولی قضیه تنها این نیست! مرلین منسون در ابتدای کار با انتون لاوی سازنده کلیسای شیطان و مکتب شیطان‌گرایی فلسفی ملاقاتی رو انجام میده که برای اینده هنریش یه تکنینک زیرکانه بود. منسون با انتوان دوست میشه و آنتوان به نشان دوستی ای که بینشون بود اون رو به کاهن شیطان ملقب می‌کنه.

اما نظر منسون چیه؟ آیا واقعا خودش این رو قبول داره که کاهن شیطانه؟!

منسون در مصاحبه ای به مجری میگه که ملاقات من و رابطه منو آنتوان هیچوقت بخاطر این نبوده که من روزمرگی مو مثل اون میگذرونم و یا پیرو ایین خاصی هستم ! و لقبی که انتوان به من داد از روی لطف بود

یادمون نره که شیطان‌گرایی فلسفی نوعی دیدگاه ضد مذهبی بشمار میره که در اون هیچ موجودی بنام شیطان پرستش نمیشه ! بلکه تنها خودشونو میپرستن!

حالا هم عقیده های خود گفته منسون در مصاحبه هاا


اگر شیطان وجود داشت او باید مرا می‌پرستید چرا که من ازاو موفق ترم

مرلین منسون

منسون: "اکثر مردم دوست دارن که منو به عنوان یک شیطان پرست به حساب بیارن. این موضوع تنها زمانی میتونه درست باشه که من خودمو شیطان فرض کنم، اون موقع میشه گفت که من شیطانو (خودمو) میپرستم، چونکه من به نارسیسیم اعتقاد دارم (در روانشناسی بیانگر علاقه به خود و تکیه بر خودانگاشت‌های درونیست) من به قدرت و توانایی های خودم و به شخصیت و تفکر خود اعتقادات خودم باور دارم

مرلین منسونشیطان
ضد خرافه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید