ویرگول
ورودثبت نام
IrsaBTC
IrsaBTC
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سرمایه گذار محبوب کانادایی موضع منفی خود را در مورد بیت کوین تغییر داد

کوین اولری ستاره و بازیگر مجموعه تلویزیونی کانادایی Shark Tank معروف به آقای شگفت انگیز، سرمایه گذاری در بیت کوین را آغاز کرده است. او که قبلاً ارز دیجیتال را "زباله" نامیده بود، اکنون نظر خود را تغییر داده و معتقد است که ارزهای رمزپایه اینجا هستند تا بمانند. او همچنین اعلام کرد به نوسانات بیت کوین عادت می کند و معتقد است که سرمایه گذاران نهادی مایلند نوسانات قیمت را حفظ کنند.

اکنون دیگر  Kevin O’Leary به بیت کوین معتقد است

این سرمایه گذار و شخصیت تلویزیونی کانادایی هفته گذشته در مصاحبه ای با CNBC گفت: "من واقعاً فکر می کنم ارزهای دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند. "بیشتر افرادی که مایل به نگهداری آنها هستند، از جمله موسسات طی 90 روز گذشته مایل به مقابله با نوسانات هستند." او توضیح داد:

"من می خواهم سرمایه گذاری کنم من 3٪ سرمایه ام را بین اتریوم  و بیت کوین پخش کنم. وقتی واقعیت ها تغییر می کنند من هم تغییر می کنم."

آقای شگفت انگیز اضافه کرد: " سرانجام من شروع به فکر کردن در مورد چگونگی سرمایه گذاری روی زیرساخت های استخراج بیت کوین می کنم".

وی تأکید کرد:"اگر ETF بیت کوین تأیید شود، مایل است 5 درصد از سهام خود را در آن قرار دهد. اخیراً، قانون گذاران اوراق بهادار کانادا دو ETF بیت کوین را تأیید کرده اند".

منبع

سرمایه گذار کاناداییکوین اولریKevin O’Learyخرید بیت کوینirsabtc
ایرسا بی تی سی با تکیه بر تجربیات چندساله و دانش متخصصین خود، بطور حرفه‌ای در زمینه‌های راه‌اندازی انواع فارم‌های استخراجی، مشاوره، تولید، فروش و واردات انواع دستگاه‌های استخراج رمزارز فعالیت می کند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید