ویرگول
ورودثبت نام
Itsmee
Itsmee
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

روزنگار که نه، دو هفته نگار.

سلام.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

جدیدا هر وقت میام که پست بنویسم، به این فکر میکنم خب که چی بشه مثلا، اصلا راجع به چی بنویسم.. چی بگم.. و یکی از سخت ترین سوالا، عنوانشو چی بزارم؟؟ :/ دقیقا عین واقعیته وقتی که میخوام حرف بزنم.. لعنتی حرفه میاد تا نوک زبونم، بعدش به خودم میگم خب که چی؟؟ :/ تو مجازی اینطوری نبودم که اونم شدم..

این چند وقت چند تا نقاشی کشیدم که خودم خیلی دوسشون دارم.. اینقد گوگولی شده😭🎀

اینجا میزارمش ببینید..

لطفا زیاد به جزئیات دقت نکنید:))
لطفا زیاد به جزئیات دقت نکنید:))
قصد داشتم اینو بدم به دخترخالم، ولی دیدم لیاقتشو نداره:)
قصد داشتم اینو بدم به دخترخالم، ولی دیدم لیاقتشو نداره:)


چند تا فیلم هم نگاه کردم که خیلی حالمو خراب کرد. الان من یه افسرده واقعیم.. یکیشون ستاره بازی بود. وای خیلی دلم میخواد راجع بهش با یکی حرف بزنم ولی کسیو پیدا نمیکنم ( دختر خالم که کلا لیاقتشو نداشت:)) ) این که میدونم ستاره بازی براساس واقعیت بود، یه خورده برام ناراحت کنندست. دلم برا باباهه میسوزه، خیلی زیاد. ولی برا صبا اصلا. به نظرم خیلی سخت میگرفت.. حالا درسته سختی زیاد کشیدی ولی بازم حق نداشتی این بلا هارو سر بابات بیاری.. ( حالا انگار صبا جلوم نشسته..) اونایی که این فیلمو دیدن شاید بفهمن چی میگم.. اونایی هم که ندیدن، پیشنهاد میکنم نبینن..، اونقدرا جالب نبود.

یکی دیگه از فیلما، شهر زیبا بود. خیلی وقت بود که دانلودش کرده بودم ولی بالاخره امروز تونستم ببینمش. ( مثل تعداد زیادی از فیلمام..) آقای اصغر فرهادی تا عمر دارم نمیبخشمت. مطمئنم لعن و نفرین خیلیا پشتته. آخه مرد حسابی، این چه وضعشه فیلمتو مثلا اوپن اندد میزاری که چی؟؟:/ ( درباره الی، جدایی نادر از سیمین، شهر زیبا.. داغونماا، داغون. )، الان من تا دو ماه دارم با اعلا و فیروزه زندگی میکنم، بهشون مشاوره میدم.. هعیی. فیلمش بد نبود ولی به جون خودم نفهمیدم تهش چی شد نمیدونم حقو به کی بدم..

یکی دیگه از فیلما هم، خورشید بود. این یکی خداوکیلی قشنگ بود. حتما اگه تونستید ببینیدش. من بلد نیستم خلاصه بگم فیلمو، ولی در همین حد میگم که، درمورد بچه های کار بود.

راستی، انیمیشن درون و بیرون ۲ رو هم دیدم. خیلی خوووب بودد. حق ترین انیمیشن زندگیم. ( ینی چی؟!:/ ) خیلی بامزه بود حتما ببینیدش.

همین دیگه، تموم شد.

راستی یادم رفت، میخواستم در مورد جام قهرمانی اروپا یه پست بزارم. ولی وقتی فهمیدم قراره توش کلی قربون صدقه ی ( توبه! ) ام با په برم، پشیمون شدم.

خیلی ناراحت شدم فرانسه قهرمان نشد:(( ولی اسپانیا با قهرمانیش همه رو شست و برد. اون شب بهترین شب زندگیم بود. تازه رفتم پیج های لمین یامال و موراتا رو فالو کردم:))

عه داشت یادم میرفت، من تازه اون شب بود که جریان پلی آف ایران و استرالیا، جام جهانیِ سال ۹۸ رو فهمیدم. بابام با کلی آب و تاب توضیح داد:)) اون لحظه من رو زمین بند نبودم. باورتون نمیشه، ولی من نشستم اون شب از اول تا آخر بازی ایران و استرالیا توی ملبورن رو دیدم:) تازه کلی هم در مورد پیتر هور تحقیق کردم و یه جورایی از شخصیتش خوشم اومد. پیشنهاد میدم روی اسمش کلیک کنید:)

فکر کنم حرفام تموم شد. فقط نمیدونم چرا جدا جدا پستشون نکردم:/

خب بازم میام از اینجور حرفا میزنم.. نقاشیامو هم نشونتون میدم. خیلی اینجا و کاربرای اینجا رو دوست دارممم:)) خدانگهدار.



اصغر فرهادیجام جهانیانیمیشنفیلمنقاشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید