ویرگول
ورودثبت نام
Itsmee
Itsmee
خواندن ۱ دقیقه·۹ روز پیش

روز سوم و چهارم چالش.

سلام.

دیروز نتونستم پست بزارم.. حس می کردم خیلی حرف زدم... قبلش فکر نمی کردم وقتی میام اینجا اینقدر راحت حرف بزنم.. به هر حال، الان احساس غریبی میکنم..

دیروز قرار بود نقاشیِ چشم بکشم... خوب نشد اصلا.. ایراد زیاد داشت، ولی هرچی که بود، برای اولین بار بود..

یه گنجشکِ درون داره:/
یه گنجشکِ درون داره:/
مصنوعی*
مصنوعی*
احتمالا بهتر از قبلیا شده..، مژه ها افتضاحه*
احتمالا بهتر از قبلیا شده..، مژه ها افتضاحه*



امروز باید انیمه ای نقاشی می کشیدم. من اصلا به انیمه علاقه ندارم و تا حالا انیمه ی خاصی ندیدم..، مگر همون فوتبالیست ها و ‌.. ولی نقاشیِ انیمه ای رو دوست دارم، به نظرم بامزست.

بد نشد، هوم؟
بد نشد، هوم؟

افتضاح نیست واقعا. خودم راضیم..

حال دلتون خوب.

ممنونم. خدانگهدار.





انیمهچشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید