ویرگول
ورودثبت نام
Jangdelmi
Jangdelmi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

امتحانات...؟

خب اگر به مدرسه یا دانشگاه بروید حتما از ایام سخت امتحانات که- ما دقیقا در درون ماجرا هستیم - خبر دارید اما خب به عنوان یک سال دومی برایتان میگویم در این ایام بیشتر به من مثلا خوش میگذرد - شاید دلیلش هم کودن بودن خودمه-

حالا برایتان می‌نویسم درحالی که امتحان شیمی دارم !

غروب جمعه:
غروب جمعه:

درحالی که دوست خرخون من نگران حجم درس علوم بود درست آخرین روز وقت امتحان من درحال تماشای انیمیشن سرود کریسمس بودم و خب اصلا از این کار پشیمان یا غمگین نیستم چون به نظر من انیمیشن یا فیلم دیدن استراحت به حساب نمی آید چون من قبلا کتاب -سرود کریسمس - را خوانده بود و این انیمیشن هم دقیقا درباره همان کتاب و شخصیت منفور خوشتیپش آقای اسکروج بود و من با دیدن انیمیشن فهمیدم که چقدر کتاب خواندن بهتر است??‍?

آقای اسکروج و خانوم فیتیله ایی!
آقای اسکروج و خانوم فیتیله ایی!


اما حالا از چیزی که بسیار تعجب من را برانگیخته میگویم من در زمان امتحانات روحیه ای هنرمندی ام از خواب زمستانی بیدار میشود و شروع میکند از حالت عادی بیشتر طراحی و اسکج زدن حتی چهارشنبه به طرف رنگ های آکرلیک خودم رفتم آن هم پس از یک سال ??

طرح اولیه ای دوشیزه ونزدی!
طرح اولیه ای دوشیزه ونزدی!
چهارشنبه
چهارشنبه

اما امان از مصرف من در اینترنت و خوراکی!!!!

بعد از سه روز بدون نت زندگی کردن مانند ندید بدید ها به سرعت یک گیگ را مصرف کردم و مثلا مانند بچه های خوب نشستم که مثلا شیمی و فیزیک را تمرین و مرور کنم اما باز هم امان از حجم درس تا به همین ساعت که یعنی۱۲:۳۲ درحال خواندن خزعبلات شیمی و زیست بودم ahhh امان از انواع ماهیچه ها و ساختار بدن و اصلا کلا زیست شناسی و شیمی و فیزیک و.... جز نجوم !!!!

من عاشق نجوم هستم حتی قبلا بیشتر بودم اما حالا بیشتر سمت نویسندگی هم رفتم و کمی نجوم و آسمان زیبایی را فراموش کرده ام !


و در نهایت مثل من نباشید !







امتحاناتانیمیشننجومطراحیدانلود سریال ونزدی 2022
می‌نویسم دیگه . اگه ننویسم چیکار کنم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید