ویرگول
ورودثبت نام
Jangdelmi
Jangdelmi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دختر دانمارکی / ترنسجندر

فیلم danish girl دختر دانمارکی در ژانر عاشقانه و اجتماعی و زندگی نامه در ۱ژانویه ۲۰۱۶ با بازی ادی ردمین اکران شد (توصیه میکنم بعد از خواندن حتما این فیلم را ببینید و از بازی ادی ردمین لذت ببرید )

مگنوس وگنر


ادی ردمین
ادی ردمین


ادی ردمین یکی از بازیگران مورد علاقه من در فیلم «موجودات شگفت انگیز بود» تا اینکه من با فیلم ها و نوع بازیگری متفاوت او آشنا شدم یکی از فیلم های مورد علاقه من از او «دختر دانمارکی»است که او در این فیلم به عنوان نقش اصلی یک مرد نقاش ترنس بازی میکند !

ادی ردمین در  نقش مگنوس وگنر
ادی ردمین در نقش مگنوس وگنر

به شخصه ماگنوس وگنر را بخاطر شجاعتش تحسین میکنم. او در بدنی اشتباه به این دنیا آمد اما با بدن و روحیات واقعی و زنانه خودش از دنیا رفت !


اولین عمل تغییر جنسیت

مگنوس وگنر
مگنوس وگنر

اگر نام مگنوس وگنر را در گوگل سرچ کنید چیزی جز این عکس و عکس های -لیلی البه- پیدا نمیکنید چرا که سال های پیش مگنوس وگنر به دست لیلی کشته و ناپدید شد !

مگنوس وگنر نقاش معروفی در دانمارک بود ازدواج خوبی با زنی زیبا و همچنین نقاش به اسم -گردا وگنر- داشت ، بله درست مانند یک مرد !

آزادی لیلی

جان بخشی به لیلی
جان بخشی به لیلی

گردا وگنر همسر لیلی باعث فاش شدن هویت واقعی همسر خودش شد آنهم با لباس های زنانه و ساپورت های تنگ و کفش های تزئینی....

گردا روزی در نبود مدل «اولا» از همسرش درخواست کمک میکند به او لباس های زنانه و زیبایی میدهد و اورا به عنوان جایگزین مدل زنانه بر روی بوم میکشد . در همان لحظه مگنوس چیزی حس میکند او لیلی را درون خود حس میکند برای شاید اولین بار !

او متوجه میشود در لباس های زنانه و پوششی زنانه احساس شادابی و خوشحالی میکند مانند اینکه از بدنی رهایی پیدا کرده باشد ...

در همین حین به تدریج او مگنوس را فراموش میکند و در قالب لیلی به مهمانی ها و ضیافت ها میرود و بعد از بارها تلاش به توصیه همسرش گردا و دکتر زنان در پاریس برای تغییر جنسیت خود تشویق میشود البته که این برای گردا سخت بود ....

لیلی البه

لیلی البه
لیلی البه

و او بعد از برداشتن آدام جنسی خود بعد از اولین عمل خود برای عمل دوم یعنی ساخت واژن اقدام میکند و البته که انجامش میدهد و درست بعد از این عمل و تحمل درد در کنار زنی که زمانی همسر او بود جان خود را از دست میدهد ( ? )







تغییر جنسیتدختر دانمارکینقاشیlgbtqترنسجندر
می‌نویسم دیگه . اگه ننویسم چیکار کنم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید