ویرگول
ورودثبت نام
Jangdelmi
Jangdelmi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

سیاه و سفید !

دختر سیاه و سفید خانواده آدماز-ونزدی-
دختر سیاه و سفید خانواده آدماز-ونزدی-

جنا اورتگا

او در سال ۲۰۰۲در آمریکا به دنیا آمد و در حال حاضر ۲۰ سال سن دارد . بازیگری را از خردسالی در مجموعه های تلویزیونی شروع کرد و در اواخر این سال در نقش ونزدی آدامز در سریال Wednesday ظاهر شد .

فن آرت از ونزدی -سکانس رقص قسمت چهارم -
فن آرت از ونزدی -سکانس رقص قسمت چهارم -


اگر تیک تاک یا انیستاگرام داشته باشید حتما رقص معروف ونزدی با آهنگ - bloody Mary- لیدی گاگا را دیده اید!

شاید برایتان جالب باشد این رقص معروف ابتکار خود جنا بوده و حتی در زمان تمرین این رقص جنا مبتلا به کرونا بوده است البته طبق گفته ها !


دیالوگ های ونزدی سیاه و سفید !!

اگر این سریال را با دقت تماشا کرده باشید حتما به دیالوگ ها و حاضر جوابی های ونزدی بر خورده آید این دیالوگ ها محبوبیت این شخصیت را دو چندان کرده ...

درسته?
درسته?
دقیقااا
دقیقااا
!!!
!!!

در طبق گفته ها در بعضی از سکانس ها خلاف فیلمنامه به صورت فعل بداهه دیالوگ هارا تغییر داده و قضیه را واقعی تر و دارک تر جلوه داده !( عجب)

دختر عجیب و غریب بی احساس؟!


به شدت تکذیب می‌کنم دوست من:/

اگر کسی آنقدر بی احساس و روانی باشد آن هم در این سریال آن شخص ونزدی نوجوان ما نیست ..!

ونزدی فقط کمی طرز فکرش با دیگران تفاوت دارد مشکلی نیست ?



ونزدی و جد زیبایش goody
ونزدی و جد زیبایش goody


ونزدی رو ببینم ؟!

البته که پیشنهاد میکنم بعد از امتحانات پایان ترم این سریال رو به عنوان استراحت طولانی مدت انتخاب کنید?

من یک پاترهد هستم اما نمیدانم چرا ونزدی را با هری پاتر مقایسه می‌کنند احمقانه است. البته مدرسه نورمور کمی شبیه به مدرسه بزرگ هاگواترز است اما باز هم قبل مقایسه نیستند پس این حاشیه های کوچک دقت نکنید و فقط از سریال لذت ببرید و سعی کنید همراه با ونزدی عزیز معما های هیولای ناشناس را حل کنید !!!







هری پاتردانلود سریال ونزدی 2022wednesdayسریال Wednesday 2022دانلود سریال Wednesday
می‌نویسم دیگه . اگه ننویسم چیکار کنم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید