ویرگول
ورودثبت نام
Jangdelmi
Jangdelmi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

میان ستارگان

سکانس
سکانس

فیلم همراه با تصاویر و سکانس های غافلگیر کننده و موسیقی متن فوق‌العاده‌ من را مجذوب خودش کرد !

میان ستاره ای (Interstellar) یکی از اثر های موفق کریستوف نولان است که به سال 2014برمیگردد و من به عنوان کسی که اطلاعات کمی از او دارم میگویم که او در این اثر فوق العاده عمل کرده !



S.t.a.y

سکانس
سکانس

در اوایل فیلم ما شاهد رفتن کوپر هستیم در این میان روح اتاق دخترش مورف سعی میکند مانع رفتن او شود و با استفاده از کد مورس سعی میکند چیزی به او بگوید که مورف آنرا کشف میکند -stay- این سکانس و موسیقی متنش باعث به جود آمدن حسی غریب و شاید آشنا میشود توصیه میکنم موسیقی s.t.a.y از Hans Zimmer را به پلی لیست خود اضافه کنید .


معرفی فیلمموسیقینجومسکانس سینمایی
می‌نویسم دیگه . اگه ننویسم چیکار کنم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید