ویرگول
ورودثبت نام
KRK
KRK
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

برنامه ای برای کتاب خوانی‌...

یه روز جوگیر شدم برای تقویت زبان؛ داستان هایی به زبان انگلیسی به صورت pdf بخونم. بعد از تصمیم نیاز به برنامه ای داشتم که بتونه در رابطه با موضوع معنی کلمات در کنار اون کلمه و هایلایت کردن اونا و کارای دیگه بهم کمک کنه پس رفتم دنبال این موضوع. از فرایند کاوش و سنجش و تحقیق و مصرف نت و زمان و... که بگذریم رسیدم به این برنامه

الان میخوام بهتون معرفیش کنم تا باهاش هر کتابی که خواستین بخونین. (برنامه کاربردی)

بعد از دانلود و نصب. وقتی بازش کردین اول

داستان آلیس رو میبینین که یه هدیه هست.?

بعد که روی آلیس و کتابای دیگه زدین این صفحه براتون میاد زیاد به کار من نیومده. خب از این بگذریم برگردیم به برنامه.

وقتی روی سه تا خط موازی بالا سمت چپ بزنین. اینا میاد

۱.My shelf

۲.My files

  1. قفسه کتاب من. وقتی روش بزنین. این براتون میاد میتونین نوع فایل هایی که میخوایین اضافه کنین رو وقتی روی مثلث برعکس بزنین انتخاب کنین. اگه روی اوکی بزنین میگرده دنبال تمام فایل های به صورت pdf یا حالا هر چی که مد نظرتون بود. اینا زیاد به کار من نمیاد شاید یه وقت دیگه.

اگه دوست دارین این کارو نکنین و یکی یکی اضافه کنین.

۲. فایل های من. از اینجا میتونین کتابی که میخوایین رو توی فایل های گوشیتون انتخاب کنین و دونه دونه و با انضباط وارد کنید.

کتاب رو باز کنید و ورق بزنید.

روی کلمه ای که میخوایین مکث کنید بعد با این نوشته ها رو به رو میشین.

1. Copy

2. Highlight

3. Note

4. Dict.

5. More

یک که کپی خودمونه.

دو هایلایت کردنه.

سه همون چیزی که من میخواستم. میتونید هر چیزی که میخوایین درباره ی اون کلمه یا جمله بنویسین.

چهار دیکشنری خودمونه. وقتی واردش میشین بهتون میگه برین برنامه ای برای ترجمه کردن دانلود کنید ولی ما این کارو نمی‌کنیم.

به جاش برنامه تحلیلگران رو دانلود میکنیم که بیشتر از اینا به کار ما ایرانی ها میاد.


بعد از دانلود این برنامه میریم سراغ more (گزینه ۵ بالا) وقتی روش زدین میشه این

تحلیلگران رو انتخاب کنید بعد خود برنامه باز میشه و معنی کلمه براتون با جزئیات دیگه میاد.

این گفته ها تمام امکانات این برنامه نیست. میتونین دنبال بقیه چیزاش بگردین و استفاده کنید.

krkکتابکتابخوانیبرنامهانگلیسی
در انتخاب شایدها هیچ اجباری نیست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید