ویرگول
ورودثبت نام
کامران انصاری
کامران انصاری
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

چطور شد که یک معامله گر شدم !

خیلی سال پیش ها اون زمانی که تو وزارت صنایع کار می‌کردم هر سال نزدیک عید حدود یک میلیون تومن پول از وزارت خونه میریختن به حسابمون

اون زمان حقوق من حدود ۲۰۰.۰۰۰ تومن بود و لازم نیست بگم وقتی حدود ۵ ماه از حقوقمون رو یکجا میریختن به حسابمون چقدر حس خوبی بود ، هر وقت هم می‌پرسیدیم که این چه پولی هست میگفتن سود سهام هاتون هست خودمون براتون خریدیم ، خودمون هم براتون فروختیم اینم سودشه!

این داستان چند سالی ادامه پیدا کرد تا اینکه یک سال من به این نتیجه رسیدم که دیگه من باید هر چی دارم و ندارم بفروشم و سهام بخرم تا سریع پولدار بشم این بود که خونه ، ماشین و هر چی داشتم فروختم و دادم سهام خریدم

سال ۹۲ بود که بورس ریزش کرد و تمام سرمایه من از دستم رفت و شدم یه آدم به کلی فقیر و سال‌های خیلی سخت زندگیم آغاز شدن

با خودم گفتم این نمیشه که بیان و پول و سرمایه من رو از دستم بگیرن و منم وایستم و نگاه کنم و هیچ کاری نکنم باید بفهمم که جریان چی هست !

از اون موقع شروع کردم به تحقیق و مطالعه در مورد اقتصاد و بازار و تا همین امروز هم دارم همین کار رو ادامه میدم و از وقتی فهمیدم داستان از چه قراره و چطور بازار دلار ، سکه ، طلا ، بورس... برای لخت کردن مردم درست شدن و چطوری کار میکنن همیشه سعی کردم که به موقع به مردم هشدار بدم

از جمله سال ۹۷ وقتی که دلار ۲۰.۰۰۰ بود و هشدار دادم که میرسه به ۱۰.۰۰۰ تومن و رسید !

یا بعدش که دلار ۱۵۸۰۰ تومن بود و گفتم بازم برمیگرده به‌ ۱۰.۰۰۰ تومن و برگشت !

یا وقتی شاخص بورس ۲ میلیون واحد بود و گفتم که ریزش میکنه تا یک میلیون واحد و ریزش کرد !

و یا وقتی بیتکوین ۶۷۰۰۰ دلار بود و تو شبکه های اجتماعی خودم گفتم میریزه تا ۲۰.۰۰۰ دلار و ریخت!

و یا مثل الان که دارم هشدار ریزش دلار رو میدم که قرار هست بریزه تا ۱۵۰۰۰ تومن و فکرش رو بکنید وقتی قیمت دلار ۴۱۰۰۰ تومنه یکی بیاد بگه قراره دلار بشه ۱۵۰۰۰ تومن چه میشه !!

نتیجه اش معلومه روزی چند صد تا فحش و بد و بیراه تو اینستاگرام نثارم میکنن ! اوایل میشستم و فحش ها رو یکی ، یکی تو اینستا پاکک میکردم الان تعدادشون اینقدر زیاده که بخوام همشون رو پاک کنم کلی باید وقت بزارم و ترجیح میدم وقتم رو برای چنین کاری تلف نکنم . البته چیز جدیدی نیست برام تو تمام دفعات قبلی هم وضع همین بود

اما خیلی وقت ها ، خیلی ها هم بعدا اومدن گفتن خدا خیرت بده به حرفت گوش کردیم زندگیمون نجات پیدا کرد

همین حرف هایی که بعد از این داستان ها بهم میزنن باعث شده که مطمئن باشم دارم تو مسیر درستی حرکت میکنم

? هشدار?

هرگز سیگنال خرید و فروش و یا توصیه به سرمایه گذاری و یا عدم سرمایه گذاری ارائه نمیکنم نظرات من نظرات شخصی هستند ، فقط بنا به نظر و صلاحدید خود اقدام کنید

دلارسالسرمایه
من کامران انصاری، تحلیل گر ، معامله گر و مدرس بازارهای مالی هستم، اینجا همراه با من یاد میگیری که چطور پیش بینی های درست اقتصادی انجام بدی و تو تفکر مالی همیشه چند قدم جلوتر از بقیه خواهی بود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید