ویرگول
ورودثبت نام
Kamrana Ansari
Kamrana Ansari
خواندن ۹ دقیقه·۵ ماه پیش

تون کوین ارزی برای سرمایه گذاری بلند مدت

Ton coin ارزی برای بلند مدت
Ton coin ارزی برای بلند مدت

سلام به تمامی وبلاگ خوانها و وبلاگ دوستان عزیز من کامران انصاری هستم تحلیل گر و معامله گر بازارهای مالی و اگر اولین بار هست که از هر کجا به وبلاگ من تشریف می آرید حتما صفحه وبلاگ من در ویرگول رو دنبال کنید من هر هفته این وبلاگ‌رو با مطالبی متنوع در خصوص بازارهای مالی آپدیت میکنم

من کامران انصاری هستم تحلیل گر و معامله گر بازارهای مالی
من کامران انصاری هستم تحلیل گر و معامله گر بازارهای مالی


سرمایه گذاری بلندمدت در ارزهای دیجیتال آری یانه ؟

این روزها بسیاری به این نتیجه رسیده اند که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک سرمایه گذاری مناسب است و بدنبال یافتن یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند اما چرا سرمایه گذاری بلند مدت ! احتمالا به این دلیل که تصور می کنند سرمایه گذاری های بلند مدت اصولا کم ریسک تر هستند . در همین ابتدای کار لازم است این نکته را خاطر نشان کنم که دست کم در مورد ارزهای دیجیتال اینگونه نیست . بنا به یک دلیل کاملا مشخص به گزارش کوین تلگراف نزدیک به نیمی از پروژه های مربوط به ارزهای دیجیتال که از سال ۲۰۱۳راه اندازی شده اند شکست خورده اند و اکنون هیچ اثری از این ارزهای دیجیتال نیست بنابراین یک سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال به احتمال ۵۰٪ در نهایت تبدیل به یک سرمایه گذاری ناموفق خواهد شد این نکته را به این دلیل ذکر کردم که خاطر نشان کنم اولا سرمایه گذاری بلند مدت در یک ارز دیجیتال به صرف بلند مدت بودن آن ریسک سرمایه گذاری در این بازار را کاهش نمی دهد و دوم اینکه وقتی من چنین دیدگاهی در خصوص ارزهای دیجیتال دارم قطعا معیارهای بسیار سختگیرانه ای برای انتخاب یک ارز دیجیتال جهت سرمایه گذاری بلند مدت دارم و نکته سوم اینست که با وجود مشکلاتی که در زمینه سرمایه گذاری های بلند مدت در ارزهای دیجیتال وجود دارد من همچنان سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال را یک فرصت جهت کسب ثروت میدانم و تعریف ثروت هم کاملا مشخص است و البته با تعریف سود کاملا تفاوت دارد و به عنوان آخرین نکته لازم است خدمتتان عرض کنم که این مقاله نه یک توصیه به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است و نه آنکه یک مقاله خسته کننده در خصوص ویژگی های فنی ارز دیحیتال تون کوین بلکه من صرفا قصد دارم در اینجا به توضیح مولفه هایی بپردازم که از نظر من میتواند این ارز دیجیتال را واجد شرایط یک سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال کند یک سرمایه گذاری که پتانسیل ثروتمند کردن سرمایه گذاران خود را دارد اما در نهایت این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید و عواقب سرمایه گذاری شما چه از نوع مثبت و چه از نوع منفی صرفا بر عهده خود شما خواهد بود من نه در زمانی که در قایق تفریحی خودتان مشغول صرف شام هستید در کنارتان خواهم بود و نه در زمانی که در اثر ریسک بازار احتمالا سرمایه خود را از دست می دهید این یک تصمیم گیری است صرفا مربوط به خود شما

سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال
سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال


تون کوین چیست و چگونه بوجود آمد ؟

تون کوین‌ محصول بنیاد سرمایه گذاری Gramاست که در سال 2018بوسیله پاول دورف مدیر عامل و موسس تلگرام بوجود آمد . در مرحله نخست پاول دورف توانست یک سرمایه 1.7میلیارد دلاری را جهت پروژه تون کوین جمع آوری کند اما بعد بوسیله کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)محکوم شد پاول دورف مدت زمان زیادی را در دادگاه ها صرف انجام مبارزات حقوقی کرد اما در نهایت محکوم شد و علاوه بر آنکه مجبور شد پول سرمایه گذاران را باز پس دهد همچنین مجبور به پرداخت جریمه 1.8میلیون دلاری شد و آنچه که گفتم دقیقا اولین دلیل من برای انتخاب ارز تون کوین برای سرمایه گذاری است چرا که این پروژه یک چالش بسیار بزرگ را در تاریخچه خود از پیش رو گذرانده و توانسته همچنان مسیر رو به رشد را حفظ کند . همچنین یک چالش بسیار مهم دیگر را هم سپری کرده و آن مشخص کردن وضعیت خودش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است در حال حاضر پاول دورف موسس تون کوین از این پروژه کناره گیری کرده است و ton coin بصورت یک سیستم open source در آمده که بوسیله اعضای جامعه خود اداره میشود بنابراین میتوان گفت که این ارز دیجیتال و این سیستم بلاک چین میتواند در آینده از تهدیداتی که میتواند از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعمال شود در امان باشد . تهدیدی که بعقیده من در بلند مدت بزرگترین تهدید برای هر ارز دیجیتالی است . از مشکلاتی که SECبرای صرافی باینانس بوجود آورد و تاثیر این مشکلات را بر روی رشد ارز دیجیتال BNBمشاهده کردیم تا دعوای حقوقی بلند مدت ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نمونه ای است از آنچه که گفتم

کامران انصاری تحلیل گر و معامله گر بازارهای مالی
کامران انصاری تحلیل گر و معامله گر بازارهای مالی


برتری های تکنولوژیکی تون کوین Ton coin

تون کوین (Ton coin)برای انجام تراکنش های بلاک چینی طراحی شده است بلاک چین های گوناگون مانند اتریوم ، کاردانو ، .. و اصولا هر بلاک چینی برای انجام تراکنش های بلاک چینی با دو موضوع عمده روبرو هستند و یا اگر بهتر بگویم در اندیشه رفع آن می باشند نخست امنیت تراکنش ها و دوم مقیاس پذیری و یا همان سرعت تراکنش های بلاک چینی و همیشه یک مشکل اساسی در این مسیر وجود داشته است و آن این است که همواره افزایش امنیت تراکنش ها موجب کاهش سرعت یا همان مقیاس پذیری تراکنش ها میشود و بالعکس اما بلاک چین تون توانسته با ارائه راه حل ارائه چندین بلاک چین همزمان بر این مشکل غلبه کند بنابراین به لحاظ تکنولوژیک که معمولا عرصه رقابت بلاک چین های مختلف است نیز یک شبکه بسیار پیشرو محسوب میشود و میتواند تا ۱۰.۰۰۰تراکنش در ثانیه را با امنیت بسیار بالا به انجام برساند

محدود بودن تعداد کوین های تون کوین

برای من اهمیتی ندارد که ارز دیجیتالی مثل اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری اکنون تا چه اندازه محبوب شده اند و یا چه میزان از سهم مارکت ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده اند در هر صورت اگر تعداد ارزهای این سیستم نامحدود باشد و بتوان به تعداد بی نهایت از آن ارز دیجیتال را ضرب کرد اتفاقی که در مورد ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم (ETH)‌ویا ارز دیجیتال BNBمیتواند رخ دهد آنگاه من این امر را بعنوان یک اشکال عمده برای سرمایه گذاری بلند مدت
تلقی خواهم کرد و خوشبختانه تون کوین (TONCOIN)دارای چنین ایرادی نیست تعداد کل ارزهای دیجیتال تون کوین محدود به ۵میلیارد ارز دیجیتال است و تاکنون ۳.۴میلیارد از آنها آزاد شده است ارز دیجیتال تون کوین قابل استخراج نیست و از سیستم (POW)پیروی نمیکند و بر مبنای (POS) یا گواهی اثبات سهام عمل میکند که این موضوع باعث میشود فعالان محیط زیست در اروپا و پارلمان های اروپایی بهانه ای برای محدود کردن آن نداشته باشند چرا که این روزها بحث های محیط زیستی در پارلمان های اروپائی بسیار داغ است و سخنرانی های بسیاری بوسیله نمایندگان پارلمان های اروپایی در خصوص مضرات زیست محیطی ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین که بر اساس سیستم‌(POW)کار میکنند ایراد میشود و بعید نیست که در آینده ای نه چندان دور قوانینی بر علیه اینگونه ارزهای دیجیتال بدلیل تبعات زیست محیطی آنها اعمال شود و البته برای من همیشه جای سوال است که چرا هیچگاه تظاهراتی در هیچکدام از خیابان های شهرهای اروپایی برای محدود کردن استفاده از خودروهای بنزینی برگزار نمی شود . همچنین تعداد ارزهای دیجیتالی که در هر سال میتواند بوسیله ولیدیتورها آزاد شود به 0.6موجودی کل ارزها محدود شده است که این خود عامل دیگری برای کنترل نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال در آینده خواهد بود

سهولت استفاده و فراگیری تون کوین
بسیاری از افراد در خصوص استفاده از یک ارز دیجیتال دچار مشکل هستند استفاده از کیف پولهای الکترونیکی برای همه افراد ممکن نیست همچنین نقل انتقالات این ارزها با مشکلات فراوانی توام است این نقیصه در مورد ارز دیجیتال تون کوین با تعبیه یک کیف پول الکترونیکی بر روی اپلیکیشن تلگرام برطرف شده است برای خرید و فروش ، نگهداری و یا انتقال تون کوین شما نیاز به هیچ کار اضافه ای ندارید فقط کافی است کاربر تلگرام باشید تمام اینها در اپایکیشن پیام رسان تلگرام در دسترس خواهد بود

---------------------------------------------------------------------

در ویدئوی زیر در یوتیوب به بررسی عملکرد بازارهای مالی مختلف در سال ۱۴۰۳پرداخته ام و اینکه سرمایه گذاری در هر بازاری (ملک، خودرو، ارزدیجیتال،بورس)

چه نتایجی میتواند برایمان به ارمغان بیاورد اگر به اینگونه موضوعات نیز علاقمند هستید حتما از طریق لینک این ویدئو در کانال یوتیوب من را نیز مشاهده کنید (پیش از لمس لینک و ورود به کانال یوتیوب فیلتر شکن خود را روشن کنید)



https://youtu.be/lr_Z4Ng9QRk?si=JDRB_NahYQTbiWcY

تون کوین ارزی برای دنیای حقیقی

اما مطلبی که در اینجا میخواهم بیان کنم در واقع دلیل اصلی من برای انتخاب تون کوین برای سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال است میشود گفت که تقریبا تمامی ارزهای دیجیتال فاقد هرگونه کاربردی در دنیای واقعی هستند معمولا این ارزها فقط عرصه ای هستند برای رقابت های تکنولوژیک در عرصه بلاک چین در واقع ارزهای دیجیتال همگی فاقد اولین مشخصه و کاربرد یک پول و ارز هستند هر پول و ارزی باید دارای یک کاربرد در دنیای واقعی باشد و نه صرفا یک ابزار برای سفته بازی تون کوین اولین ارزی است که میتواند این مشکل ارزهای دیجیتال را مرتفع کند سیستم درآمد زائی تلگرام به تازگی مانند یوتیوب فعال شده و قرار هست که ۵۰درصد از درآمد حاصله از محل تبلیغات در تلگرام به تولید کنندگان محتوا پرداخت شود اما این تمام داستان نیست بزودی آپدیت جدید تلگرام منتشر خواهد شد و قرار هست بخش اکسپلور به تلگرام اضافه شود چیزی شبیه به اکسپلور اینستاگرام‌به این ترتیب بزودی تلگرام بصورت یک شبکه اجتماعی تعامل محور در خواهد آمد و قابلیت جدید در کنار نزدیک به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه تلگرام را در شرایط بسیار مناسب تری قرار خواهد داد و البته کلیه این پرداخت ها با تون کوین خواهد بود . پرداخت دستمزد تولید کنندگان محتوا در تلگرام با ارز دیجیتال تون کوین در شرایط جدید تلگرام و با توجه به آپدیت هایی که میتواند این شبکه اجتماعی شناخته شده را بسیار پر مخاطب تر کند به احتمال بسیار زیاد فاند افزایشی بسیار قوی برای شروع یک روند صعودی بلند مدت برای تون کوین خواهد بود


کامران انصاری تحلیل گر و معامله گر بازارهای مالی
کامران انصاری تحلیل گر و معامله گر بازارهای مالی

لینک پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/1tradeskills?igsh=dHpsN2JzejM0enIz

لینک کانال تلگرام

https://t.me/tahlilgeymatedollar

لینک کانال یوتیوب

https://www.youtube.com/@user-fz6lt8jb3d




ارزهای دیجیتالتون کوینآلت کوینسرمایه گذاری بلند مدت بر روی ارزهای دیجیتالton coin
اینجا در مورد بازار و معامله گری خواهید خواند و خواهید آموخت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید